۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۱۶۷۸۹
عضو شورای مرکزی حزب الله:

پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه به ملت‌های منطقه اعتماد به نفس داد

پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه به ملت‌های منطقه اعتماد به نفس داد
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ میلادی این احساس را در ملت‌های منطقه ایجاد کرد که توان و قدرت پیروز شدن را دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق عضو دفتر سیاسی حزب الله لبنان در مراسمی به مناسب پیروزی مقاومت در جریان تجاوزگری سال 2006 میلادی رژیم صهیونیستی علیه لبنان گفت: در سالروز پیروزی سال 2006 میلادی، روز به روز روشن می شود که یکی از مهمترین نتایج این پیروزی، ایجاد این احساس در ملت لبنان و ملت‌های منطقه بود که قادر هستند که به پیروزی دست یابند.

وی افزود: در ژوئیه سال 2006، همه لبنان توانست دشمن را در هم بشکند و لبنانی‌ها موفق شدند که شکست مفتضحانه را به دشمن تحمیل کنند و دشمن با گذشت 13 سال از شکست خود در سال 2006 میلادی از حزب الله همچنان گرفتار این شکست است.

شیخ نبیل قاوون گفت: در ژوئیه سال 2006 میلادی، معادله ارتش و ملت و مقاومت توانست همه معادلات دیگر را درهم بشکند و امروز در سال 2019 چه معادلاتی وجود دارد؟ دشمن درس می گیرد و تمرینات نظامی و مانور برگزار می کند و تلاش می کند که جلوی قدرت مقاومت را در سال 2019 بگیرد اما مقاومت موفق شده است که توانمندی نظامی خود را بهبود ببخشد و بردهای جدید (موشکی) خود را به دشمن تحمیل کند که به عمق رژیم اسرائیل می رسد و مقاومت در بهترین روزهای خود به سرمی برد و در بالاترین قدرت کمی و کیفی قرار دارد.

وی تصریح کرد: دشمن امروز در بدترین روزهای خود به سر می برد که این امر به یاری معادله و موثر بودن قدرت مقاومت است. لبنانی که کشوری ضعیف در مقابل رژیم صهیونیستی بود، امروز قدرتمندترین و مقتدترین کشور عربی در برابر تهدیدهایش است. مقاومت کاری کرده که دشمن از جنگ بترسد و هزار بار محاسبه کند.

عضو دفتر سیاسی حزب الله لبنان افزود: مقاومت دژ لبنان و نماد قدرت و حاکمیت و سربلندی آن باقی خواهد ماند و مقاومت تاج افتخار اعراب باقی خواهد ماند. آنها (دشمنان) چون در میدان نبرد شکست خوردند، به اعمال تحریم‌های اقتصادی و سلاح قراردادن نام حزب الله در فهرست‌های تروریسم روی آوردند اما نتیجه این شد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و تیم او به شکست تحریم‌ها بعد از اعمال تحریم‌ها اذعان کردند. /983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات