۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۱۶۷۹۲

شورای انتقالی جنوب به ساختمان وزارت حمل و نقل در عدن حمله کرد

شورای انتقالی جنوب به ساختمان وزارت حمل و نقل در عدن حمله کرد
شبکه الجزیره به نقل از منابعی مدعی شد که شبه‌نظامیان مورد حمایت امارات به ساختمان وزارت حمل و نقل دولت منصور هادی در شهر عدن حمله کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه الجزیره قطر از حمله شبه نظامیان «شورای انتقالی جنوب» به ساختمان وزارت حمل و نقل دولت منصور هادی در شهر عدن خبر داد.

این شبکه به نقل از منابعی در جنوب یمن گزارش داد که نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن که از حمایت امارات عربی متحده برخوردار هستند، وارد ساختمان وزارت‌خانه مذکور شده‌اند.

در همین ارتباط، «مختار الرحبی»، منشی سابق دفتر منصور هادی به دنبال اعلان این خبر در حساب توییتی خود نوشت که طی تماسی که با « صالح الجبوانی»، وزیر حمل و نقل دولت هادی داشته، او خبر یورش به مقر وزارت‌خانه متوعش را تأیید کرده است.

او با بیان اینکه شبه نظامیان مورد حمایت امارات، از زمان «کودتای» خود علیه دولت منصور هادی در عدن ده‌ها خانه و ساختمان دولتی را غارت و چپاول کرده‌اند، در چرایی این اقدام‌ آن‌ها نوشت که حمله به مقر ساختمان وزارت حمل و نقل به دلیل تصمیم صالح الجبوانی در مورد فرودگاه عدن صورت گرفته ست.

دولت منصور هادی اعلام کرد که به دلیل شرایط امنیتی، پروازها به عدن، به فرودگاه سئون در استان حضرموت (مرکز یمن) منتقل شده است./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات