۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۱۶۸۵۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

غدیر عامل شکوفایی، بالندگی و پیشرفت جامعه اسلامی است

غدیر عامل شکوفایی، بالندگی و پیشرفت جامعه اسلامی است
حجت الاسلام روحانی نیا، غدیر را عامل شکوفایی، بالندگی و پیشرفت جامعه اسلامی دانست و گفت: امت اسلامی باید با تقویت وحدت میان خود از تفرقه و اختلاف به شدت پرهیز کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی مسؤولان مهدیه های استان در قائمشهر با تبریک دهه امامت و ولایت به سابقه دیرینه و کهن مازندران در تبعیت از اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: تشکیل نخستین حکومت شیعی در طبرستان سندی روشن از ولایت مداری مردم این منطقه است.
 
وی با بیان این که ولایت مداری مردم مازندران در طول تاریخ به اثبات رسیده است، افزود: این مردم در همه صحنه ها و عرصه های چهار دهه اخیر خوش درخشیدند و در دفاع از انقلابو ولایت پیشگام بودند.
 
حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که غدیر شناسنامه شیعه است، گفت: عزت و اقتداری که امروز شیعه در جهان دارند به برکت غدیر و ولایت به دست آمده است.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تبعیت از اهل بیت(ع) عامل عزت امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: مشکلات امروز جامعه اسلامی به دلیل فاصله گرفتن امت اسلامی از فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در طول تاریخ بدعهدی ها و خیانت های صورت گرفته موجب بروز مشکلات و بحران های بسیاری در جامعه اسلامی شده است، گفت: پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام اگر آن بدعهدی ها صورت نمی گرفت، امروز وضعیت جهان اسلام این گونه نبود.
 
حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که عهد شکنی های برخی ها در صدر اسلام موجب شد مشکلات و گرفتاری ها در دنیای اسلام تا امروز نیز ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات موجود، عمل به آموزه های قرآن، اهل بیت(ع) و غدیر است.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که غدیر عامل شکوفایی، بالندگی و پیشرفت جامعه اسلامی است، تصریح کرد: امت اسلامی باید با تقویت نقاط مشترک در پی وحدت و همبستگی میان خود باشند و از تفرقه و اختلاف به شدت پرهیز کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، تفرقه و اختلاف را سم مهلکی برای پیشرفت جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تفرقه میان مسلمانان خواست و هدف دشمن برای جلوگیری از جهانی سازی اسلام ناب است.
افشین ایمانی
ارسال نظرات