۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۱۷۰۴۸
حجت‌ الاسلام سعیدیان مطرح کرد؛

دین زدایی و ایجاد شبهات اعتقادی، هدف دشمن برای انحراف جوانان

دین زدایی و ایجاد شبهات اعتقادی، هدف دشمن برای انحراف جوانان
استاد حوزه علمیه گفت: تبدیل شدن ضد ارزش ها به ارزش در سبک زندگی غربی نشانه سقوط انسانیت و دین زدایی در جوامع به اصطلاح متمدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام سعیدیان سخنران امروز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به اینکه مردم در دوران آخرالزمان در حیرت و سرگردانی زندگی می کنند، گفت: دینداری در دوران آخرالزمان بسیار دشوار است زیرا شیطان در این ایام هر چه دارد رو می کند تا ظهور امام زمان(عج) محقق نشود.

وی با اشاره به اینکه در آخرالزمان ضدارزش ها ارزش تلقی می شود، ادامه داد: گناهانی که در این دوران انجام می شود بسیار عجیب و جدید است.

حجت‌ الاسلام سعیدیان با اشاره به اینکه دینداری در آخرالزمان بسیار دشوار و ارزشمند است، بیان داشت: امروز مردم تمدن غربی به اسم نوآوری شدیدا گرفتار ضدارزشهای انسانی و دینی شدند.

استاد حوزه علمیه با بیان حدیثی از پیامبراکرم(ص) که فرمودند: دینداران واقعی در آخرالزمان برادران من هستند، ابراز کرد: دینداران و مومنان آخرالزمان بدون اینکه از محضر امام معصوم و یا پیامبراکرم(ص) بهره برده باشند براساس فرمایشات و دستورات آن بزرگان دستورات الهی را اطاعت می کنند از این رو دینداری در آخرالزمان بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه در دوران پیش از ظهور مومنان نباید از ملامت سرزنش کنندگان خسته شوند، گفت: بسیاری از مردم براساس عقل و منطق زندگی نمی کنند و بیشتر تابع هوای نفس هستند.

حجت‌ الاسلام سعیدیان ولایتمداری را از شاخصه های انسان مومن بیان کرد و اظهار داشت: عبادت به همراه ولایتمداری سبب طهارت باطنی انسان می شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز دشمنان دین بخصوص وهابیت و رژیم صهیونیستی با ایجاد شبهات اعتقادی به دنبال دین زدایی از جوانان هستند چون می دانند مهمترین سرمایه جوانان ما دینداری آنان است.

وی با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی دلسوز جوانان نیستند، خاطرنشان کرد: غیرت ایرانی اجازه نمی دهد دشمن هر کاری که خواست انجام دهد و ما دم نزنیم بلکه لازم است با مودت و مهربانی جوانان را به استوار بودن بر دین تشویق کنیم./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات