۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۱۷۱۵۱
فروزنده در گفت وگو با رسا:

مسؤولان مراقب باشند از مردم عقب نمانند | راه حل مشکلات دیپلماسی مقاومت است

مسؤولان مراقب باشند از مردم عقب نمانند | راه حل مشکلات دیپلماسی مقاومت است
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه استراتژی اصلی امروز کشور باید «مقاومت» باشد، گفت: با دیپلماسی مقاومت و اقتدار خواهیم توانست همه مشکلات را حل کنیم.

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه آزادی نفتکش ایرانی نتیجه دیپلماسی مقاومت و اقتدار بود، گفت: روشن است که هر ملتی که مقاومت کرده و در برابر زیاده خواهی های استکبار سر تعظیم فرو نیاورد به پیروزی خواهد رسید.

وی ادامه داد: نمونه های بسیاری در تاریخ وجود دارد که با دقت در آنها درمی یابیم که ملت های مقاوم و مقتدر همواره پیروز و کامیاب شده اند؛ به عنوان مثال ملت سوریه در برابر توطئه داعش مقاومت کردند و با کمک راهبردی ایران، مشاهده کردیم که به پیروزی و کامروایی دست یافتند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی به مقاومت مردم یمن در برابر ظلم آل سعود اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مردم یمن که مردمی فقیر و از کمترین امکانات برخوردار هستند، در حال شکست دادن عربستان سعودی بوده و کاری کرده اند که آل سعود خبیث در باتلاق فرو برود.

وی مسأله توقیف نفتکش ایرانی از سوی انگلیس خبیث را مورد توجه قرار داد و گفت: برخورد قاطع و دیپلماسی اقتدار رهبر معظم انقلاب و به دنبال آن اقدام انقلابی و بسیار به جای سپاه پاسداران پیرامون توقیف نفتکش انگلیسی، سبب شد تا انگلیسی ها وادار به عقب نشینی شوند.

فروزنده با تأکید بر اینکه با فرهنگ مقاومت می توانیم در سطح بین المللی جایگاه ویژه ای پیدا کنیم، ابراز داشت: بدون شک ما با دیپلماسی مقاومت و اقتدار خواهیم توانست همه مشکلات را حل کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه استراتژی اصلی امروز کشور باید «مقاومت» باشد، تأکید کرد: مقاومت تنها مربوط به مسائل نظامی و روابط خارجی نیست، بلکه در برابر مشکلات اقتصادی و تحریم ها نیز کاربردی و کارآمد خواهد بود.

وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا تصریح کرد: امروز طرفداران دیپلماسی وادادگی و مذاکره هم به بدعهدی و عدم تعهد آمریکایی ها پی برده اند؛ بدون تردید تنها مسأله ای که سبب عقب نشینی آمریکایی ها و اروپایی ها از مواضع زیاده خواهانه شان می شود، «دیپلماسی مقاومت و اقتدار» است.

فروزنده در پایان با بیان اینکه امروز مردم ایران در راستای دیپلماسی مقاومت و اقتدار رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند، یادآور شد: مسؤولان کشور نیز باید همواره بر اساس این دیپلماسی عمل کرده و سعی کنند در این مسیر از مردم عقب نمانند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات