۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۱۷۱۶۵
به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی؛

انتشار کتاب «از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی»

انتشار کتاب «از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی»
مهم‎ترین هدف این کتاب ارائه راهکاری برای جوانان است که نگاهی تمدنی به آینده داشته باشند و جایگاه خود را در ساختن کاخ تمدن اسلامی به خوبی ترسیم کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی کتاب «از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی» رهیافتی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شد.

این کتاب از مجموعه کتاب‎های مکمل دوره «معارف کاربردی» (سلسله کتاب‎های برترین آرزو) به شاخه‎ای از درخت معارف بنیادین می‌پردازد؛ موضوعات اصلی این کتاب ریشه‎ها، دستاورد‌ها و آسیب‎های انقلاب اسلامی، چیستی تمدن اسلامی، چیستی علم دینی و علوم انسانی اسلامی و ضرورت تحول در آن، معرفی و بررسی تمدن غرب و مقایسه آن با تمدن اسلامی و وظایف جوان مومن انقلابی در راستای تمدن‎سازی است که به همت کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی به رشته تحریر درآمده است.

مهم‎ترین هدف این کتاب ارائه راهکاری برای جوانان است که جوان امروزی نگاهی تمدنی به آینده داشته باشد و جایگاه خود را در ساختن کاخ تمدن اسلامی به خوبی ترسیم نماید.
گفتنی است؛ این اثر در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و در قطع رقعی به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار گرفته است. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
ارسال نظرات