۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۱۷۲۱۳

توصیه خیرخواهانه آیت الله مکارم شیرازی به آیات یزدی و آملی لاریجانی

توصیه خیرخواهانه آیت الله مکارم شیرازی به آیات یزدی و آملی لاریجانی
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی از آیات یزدی و آملی لاریجانی خواست به وضع کنونی خاتمه دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی کوتاه نسبت به رخدادهای اخیر در کشور واکنش نشان داد.

وی در این پیام که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته تاکید کرده که باب گشوده شده را به کلی مسدود سازند.

در پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی آمده است:

برادران عزیز! تجربه نشان داده که این گونه درگیری ها هرگز نتیجه ای جز روشن شدن آتش فتنه و اختلاف در میان مردم ندارد. به همۀ شما احترام می گذاریم و متواضعانه تقاضا دارم این باب را به کلی مسدود کنید و به آبروی روحانیت و نظام کمک فرمایید.

من به همۀ شما عزیزان دعا می کنم که به این وضع خاتمه دهید و حتی اگر افرادی پادرمیانی کنند تا عزیزان از یکدیگر عذرخواهی نمایند بسیار بجاست. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0