۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۱۷۶۳۹
عضو کمیسیون تبلیغ حوزه علمیه خراسان:

بصیرت و تعقل راه نجات در برابر حربه های دشمن است

بصیرت و تعقل راه نجات در برابر حربه های دشمن است
حجت الاسلام صابری تولایی گفت: انگیزه دشمن نفرت و ایجاد مشقت و سختی برای جامعه اسلامی است و راه نجات از این حربه دشمن بصیرت و تعقل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام احمد صابری تولایی، عضو کمیسیون تبلیغ حوزه علمیه خراسان امروز در همایش طلایه داران هدایت ویژه محرم 1441 که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به  موضوع شناسی تبلیغ محرم، گفت: این همایش ها دستاوردهای اتحاد عرصه های مختلف تبلیغی است.

وی با تأکید به تولید محتوا توسط مبلغ، اظهار کرد: محصولات و‌ محتوای تبلیغی باید همراه مهارت باشد تا مبلغ بتواند خود مهارت تولید محتوا داشته باشد.

حجت الاسلام صابری تولایی با تأکید به بیان مسائل روز در منبرهای تبلیغی، اظهار کرد: محور حرکت دشمن در جهت ایجاد سختی در جامعه و خانواده های اسلامی  است و مبلغ بایستی به این امر توجه داشته و به تبیین این مسائل که از مسائل روز و مورد توجه جامعه است، بپردازد.

عضو جامعه مبلغان کشور تقدس زدایی را از شیوه های دشمن بیان و ابراز کرد: انگیزه دشمن نفرت و ایجاد مشقت و سختی برای جامعه اسلامی است، ابزار دشمن ایجاد فساد و هدف آن ها ایجاد مشقت است و راه نجات از این حربه دشمن بصیرت و تعقل است.

وی به شیوه های تقدس زدایی دشمن اشاره و بیان داشت: دشمن با روش های شبهه پراکنی، جوک و شوخی، بدل سازی و برچسب زنی اقدام به تقدس زدایی از اعتقادات، مناسک دینی، انگیزه معنوی، خانواده و الگوهای دینی می کنند.

حجت الاسلام صابری تولایی افزود: مناسک‌ ما تجلی تفکر ما را در بردارد که دشمن آن را مورد شبهه قرار می دهد، یکی از این مناسک‌ ها محرم ابا عبدالله(ع) است.

عضو کمیسیون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به تلاش دشمن بر تقدس زدایی از خانواده ها، گفت: با توجه به این که خانواده مهمترین کانون تربیت و رشد انسان است پس اصل ازدواج، اصل خانواده، جایگاه والدین، فرزند آوری و صله رحم از جمله محورهای دشمن در تقدس زدایی از خانواده است.

وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی از دیگر محور های دشمن است که ما برای مبارزه با این محور دشمن باید تبیین گزاره های اخلاقی اقتصادی، اصول عقیدتی عبادی و اجتماعی را داشته باشیم./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
احسنت
0
0