۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۱۷۶۴۰

امام جمعه نجف، اسرائیل را عامل انفجار انبار تسلیحات بسیج مردمی دانست

امام جمعه نجف، اسرائیل را عامل انفجار انبار تسلیحات بسیج مردمی دانست
امام جمعه نجف، رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا را عامل اصلی انفجار در انبار تسلیحات وابسته به بسیج مردمی عراق دانست.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، ماه محرم را فرصتی برای ابراز ایمان ملی جدید به مفاهیم و ارزش های امام حسین (علیه السلام) دانست و اظهار داشت: نهضت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) یک قیام نظامی نبود بلکه قیام ارزش، اخلاق و مفاهیم بود.

وی افزود: طبق گزارشات دریافتی، انفجار انبار مهمات در یکی از پادگان ها، یک مساله عادی نبوده و اقدامی از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی و با حمایت آمریکا است.

امام جمعه نجف اشرف تصریح کرد که موضع ما در برابر چنین اقداماتی دفاع از حق حاکمیت، کرامت ومردم عراق است.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در بیانیه مدیریت دفاع مدنی آمده است، انبار تسلیحاتی وابسته به یک گروه از حشد شعبی در نزدیکی پایگاه هوایی بلد شاهد چندین انفجار بود که اعضای تیم اطفای حریق، آتش‌سوزی حاصل شده از انفجار را مهار کردند.

در این راستا نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا به طور ضمنی به حملات اخیر این رژیم به عراق اشاره کرد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو در جمع خبرنگاران در جریان سفر به اوکراین گفته است که ایران در هیچ کجا امنیت نخواهد داشت و هر وقت لازم باشد ما (علیه ایران) اقدام خواهیم کرد.

این در حالی است که رسانه‌های خبری ماه گذشته از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مواضع حشد شعبی در خاک عراق خبر دادند اما رژیم صهیونیستی تا این لحظه رسما مسؤولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.

ائتلاف آمریکا نیز هر گونه نقش در حملات اخیر را تکذیب می‌کند.

ارسال نظرات