۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۱۷۶۶۵
رییس سازمان بسیج مداحان:

مداحان عامل افزایش معرفت، بصیرت و دشمن شناسی مردم باشند

مداحان عامل افزایش معرفت، بصیرت و دشمن شناسی مردم باشند
رییس سازمان بسیج مداحان گفت: امیدواریم مداحان عاملی برای معرفت افزایی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یوسف ارجونی رییس سازمان بسیج مداحان امروز در همایش سراسری روز قشر بسیج مداحان کشور که در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب از اهداف مهم این مراسم است.

وی افزود: زمانی که مداحان هر ساله به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف می شوند اهداف یکساله آنان توسط ایشان تبیین می شود بنابراین تحقق مطالبات رهبری مهمترین هدف مادحین در یک سال به شمار می رود.

ارجونی با بیان اینکه دهه اول محرم دهه شور و حضور است، ابراز کرد: ما بیش از 800 شهید مداح در سراسر کشور داریم و امسال با یاد و خاطره آن شهدا مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را برگزار خواهیم کرد.

رییس سازمان بسیج مداحان امنیت کنونی کشور را نتیجه ایثار و فداکاری شهدا و خانواده ایثارگران دانست و اظهار داشت: شهدا با ایثار و فداکاری جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با جان گذشتگی امنیت جامعه را برای ملت ولایتمدار ایران به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: امروز جوانان بسیاری هستند که مشتاقانه با گام نهادن در مسیر شهدا خواستار مجاهدت و از خود گذشتگی بوده و می خواهند مدافعان حرم باشند.

ارجونی با بیان اینکه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، ادامه داد: امیدوار هستیم خداوند مادحین را توفیق دهد تا بتوانند عاملی برای معرفت افزایی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی مردم باشند./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات