۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۶۱۷۸۱۷
مدیرکل حج و زیارت لرستان:

نام نویسی در سامانه سماح لازمه خروج زائران از کشور است

نام نویسی در سامانه سماح لازمه خروج زائران از کشور است
مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: نام نویسی زائران در سامانه سماح لازمه خروج از کشور بوده و زائران با نام نویسی از خدمات بیمه و درمانی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر ضرورت نام نویسی زائران اربعین در سامانه سماح گفت: زائران در صورت نام نویسی در این سامانه از خدمات بیمه ای و درمانی بهره مند می شوند.

وی  از راه اندازی 40 دفتر زیارتی در استان لرستان خبر داد و افزود: این دفاتر به منظور تسهیل در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی راه اندازی شده اند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان به اهمیت نام نویسی در سامانه سماح پرداخت و خاطرنشان کرد: خروج زائران از کشور بستگی به ثبت نام آن ها در سامانه سماح دارد.

وی در ادامه یادآور شد: زائران توجه داشته باشند که محدوده زمانی دهم محرم تا پایان ماه صفر برای سفر به عتبات عالیات نیاز به ویزا نیست.

خسروی خاطرنشان کرد: از یک شهریور ماه نام نویسی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی آغاز شده است و زائران با مراجعه به دفاتر حج و زیارت می توانند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اقدام کنند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات