۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۱۷۸۷۲
حجت الاسلام مصلحی تبیین کرد؛

نقشه های نفوذ دشمن و ضرورت روشنگری مردم در برابر این حربه

نقشه های نفوذ دشمن و ضرورت روشنگری مردم در برابر این حربه
وزیر سابق اطلاعات گفت: بسیج اساتید باید راه های مقابله را برای مردم روشنگری کند تا انقلاب به مسیر اصلی خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در همایش بسیج اساتید حوزه علمیه خراسان امروز در مجتمع امامت با اشاره به شیوه های نفوذ استکبار اشاره و اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل در مقابله با انقلاب اسلامی طراحی ویژه دارند و رهبری نیز بارها به نفوذ اشاره داشتند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: 4 سال قبل طرح نفوذ با 6 برنامه در سی آی ای مطرح شد که رهبری با تدبیر و حکمت با آن ها مقابله می کند.

وی به برنامه های نفوذ آمریکا اشاره و ابراز کرد: خروج آمریکا از برجام و بازی اروپایی ها در برجام، افزایش قیمت دلار، ایجاد نارضایتی عمومی در کشور، ایجاد تورم در حد ورشکستگی، جلوگیری از برگشت به هسته ای و به چالش کشیدن کل نظام از برنامه های آمریکایی ها برای نفوذ در کشور بود.

حجت الاسلام مصلحی به وظیفه بسیجیان در برابر نقشه های نفوذ دشمن اشاره و بیان داشت: ما باید در بسیج اساتید راه های مقابله را برای مردم روشنگری کنیم تا انقلاب به مسیر اصلی خود برسد.

وزیر سابق اطلاعات به فعالیت های بسیج اساتید تهران اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات اندیشه ورزی، حضور اساتید بسیجی تهران در سیل و حواشی تهران، اردوهای نظامی برای اساتید تهران و اقدامات طلبگی از جمله فعالیت ها در بسیج اساتید تهران است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات