۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۱۷۹۷۲
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

صنعت دفاعی امنیت یگان های شناوری نیروی دریایی را تأمین کرده است

صنعت دفاعی امنیت یگان های شناوری نیروی دریایی را تأمین کرده است
فرمانده نیروی ارتش گفت: امروز وزارت دفاع بنابرتدبیر فرمانده معظم کل قوا، مصونیت بخشی و تأمین امنیت یگان شناوری نیروی دریایی و به ویژه پدافند هوایی جامه عمل پوشانده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373 با اشاره به اینکه پیشرفت های وزارت دفاع و حرکت رو به جلوی این سازمان به برکت انقلاب و با همت نیروی انسانی جوان و انقلابی رقم خورده است گفت: بحمدا... مجموعه صنعت دفاعی با ظرفیت های انسانی ارزشمند خود توانسته است نیازهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تأمین نماید.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه در بحث سامانه های موشکی و پدافند هوایی در سطوح مختلف برد کوتاه، متوسط و بلند ظرفیت های خوبی ایجاد شده است تصریح کرد: در موضوع دفاع نقطه ای به حد قابل قبولی رسیدیم و ان شاء الله به منظور ارتقای قدرت بازدارندگی از این سامانه های پدافندی در شناورها استفاده خواهیم کرد.

امیر خانزادی با بیان اینکه تکنیک های حائز اهمیت به دست آمده در موضوع تاکتیک های دفاعی بسیار اثر گذار خواهد بود گفت: در نسل ناوشکن های سنگین این سامانه ها به ما کمک خواهند کرد که بتوانیم اهداف پرنده را در نقاط دورتر مورد اصابت قرار دهیم.

وی تأکید کرد: امروز وزارت دفاع بنابرتدبیر فرمانده معظم کل قوا به موضوع مصونیت بخشی و تأمین امنیت یگان های شناوری نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف و به ویژه پدافند هوایی تا حد بالایی جامه عمل پوشانده است.

محمد قمین
ارسال نظرات