۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۱۸۲۵۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اصلاح مدیریت لازمه ورود به گام دوم انقلاب است

اصلاح مدیریت لازمه ورود به گام دوم انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، اصلاح مدیریت را لازمه ورود به گام دوم انقلاب دانست و گفت: حرکت در مسیر سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر از مهمترین نیاز‌های امروز کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به نقش غیرقابل انکار مجموعه سازمانی اداره کار و رفاه اجتماعی در رفع مشکلات قشر ضعیف جامعه خاطرنشان کرد: باید هر کدام به نحوی تلاش کنیم تا زمینه اشتغال توانمند در بین عموم مردم فراهم شود و این مهمترین رسالت امروز ما است.

وی با تأکید بر اینکه نقش توکل و استعانت از خداوند متعال در روند کار بسیار تأثیرگذار است، افزود: مشکلات امروز جامعه به خاطر آن است که از خداوند متعال نخواسته ایم؛ به همین دلیل به خود واگذار شده ایم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه اگر پیوند بین مسؤولان با خداوند متعال برقرار شود، به یقین جامعه روی ریل امور دینی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: اگر توانستیم ثروت و سرمایه درونی خود را مبنی بر استعانت از پروردگار قوت ببخشیم، قطعا با امداد الهی و موفقیت رو به رو می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه اگر خوب مدیریت کنیم و انگیزه درونی داشته باشیم و از خداوند متعال بخواهیم، به یقین نتیجه می‌گیریم، خاطرنشان کرد: متأسفانه در استان دچار تنگ نظری و کشمکش‌های درونی هستیم که همین امر اجازه پیشرفت نمی‌دهد و بزرگترین آفت است.

وی با تأکید بر اینکه باید بکوشیم روحیه مطالبه گری به معنای واقعی کلمه در استان تقویت شود، ابراز کرد: روحیه تقاضا و مطالبه گری در استان ضعیف است که باید بکوشیم این روحیه تقویت شود و در این بین همه مسؤول هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید نگاه‌های رجایی گونه بر مدیران ما حاکم شود و این از ضرورت‌ها است، گفت: در گذشته امکانات کم بود، اما اراده، انگیزه، مشارکت و تقوا در میان مسؤولان موج می‌زد به همین دلیل وارد میدان شده و دستاورد‌های بزرگی را به ارمغان آوردند.

امام جمعه شهرکرد، اصلاح مدیریت را لازمه ورود به گام دوم انقلاب دانست و افزود: حرکت در مسیر سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر از مهمترین نیاز‌های امروز کشور است که با جهاد اکبر و اراده قوی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری بالا است، تصریح کرد: باید ریشه اصلی بیکاری و مشکلات استان را یافته و آن‌ها را برطرف کنیم، زیرا این امر سبب خجالت زدگی ما در مقابل مردم و سایر استان‌ها می‌شود. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات