۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۹۰۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ماه محرم و صفر لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد

ماه محرم و صفر لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ماه محرم و صفر لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دشمن را در اقصی نقاط کشور متوجه خود کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مداحان و مسؤولان هیأت‌های مذهبی بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمت کردن در دستگاه امام حسین(ع) نوکری بوده و یک افتخار است.

وی با بیان اینکه ماه محرم و صفر لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد، گفت: بسیاری از مسلمانان و غیر مسلمانان در اربعین حسینی شرکت کرده و این راهپیمایی عظیم دشمن را در اقصی نقاط کشور متوجه خود کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: دشمنان به دنبال جدا کردن جوانان و نوجوانان از هیأت‌ها هستند و اشعار ما را تغییر و اهداف ما را به اهداف پوچ منجر کنند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه بیش از 260 شبکه ماهواره‌ای در حال تبلیغات علیه مسلمانان هستند، تصریح کرد: باید خروجی هیأت‌های مذهبی در جامعه اسلامی تربیت سرباز برای امام زمان(عج) باشد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به دنبال تمدن سازی اسلامی است و راه شهدای انقلاب اسلامی تداوم دهنده راه شهدای کربلا بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه فضای مجازی در هیأت‌ها ضرورت دارد و مسؤولان هیأت‌ها نیز باید نخبگان هیأتی را شناسایی و از آن‌ها درخواست کمک کنند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در هیأت‌های مذهبی تشکیل شود، اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات