۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۱۹۰۸۰
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:

کلید حل مشکلات کشور تکیه بر "گفتمان مقاومت" است

کلید حل مشکلات کشور تکیه بر
نماینده ولی فقیه در سپاه کلید حل مشکلات را تکیه بر گفتمان مقاومت دانست وگفت:اگر دشمن خود را در حصار می بیند نشان از این دارد که انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران سپاه نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه با اشاره به پشت سر گذاشتن ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گفت: طی 4 دهه گذشته انقلاب اسلامی ایران با فتنه ها ، توطئه ها و فشارهای زیادی از جانب دشمنان اسلام مواجه بوده‌ است.

وی افزود: برغم تمامی توطئه ها امروز وضعیت ما در برابر جبهه استکبار بهتر از هر زمان دیگری است، به گونه ای که دشمنان اعتراف دارند انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است؛ از سوی دیگر ملت ایران با افتخار به سمت گام دوم انقلاب پیش می روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با یادآوری قاطعیت و صراحت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با نخست وزیر ژاپن و تاکیدات معظم له مبنی بر توجه به گفتمان مقاومت برای حل مشکلات کشور ،گفت: استکبار جهانی در برابر گفتمان مقاومت هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ذلت دشمنان را در ماجرای توقیف نفت‌کش متخلف انگلیسی شاهد بودیم، گفت: این قدرت در سایه گفتمان مقاومت مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دست آمده و امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی کار را به جایی رسانده که رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی و آل سعود خائن برای جلوگیری از نابودی خود به آمریکا التماس می کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، افزود: دوران سختی را گذرانده و در حال گذران هستیم و با وجود گله مندی هایی که از شرایط اقتصادی وجود دارد، به یاری خداوند با تکیه بر توان داخلی و وحدت، همدلی ، هوشیاری و هوشمندی نسبت به توطئه های دشمنان از این گردنه نیز همچون سایر مقاطع سخت پیش روی انقلاب اسلامی عبور خواهیم کرد.

وی در بخش دیگر سخنانش از عاشورا به عنوان یکی از مقاطع مهم و سرنوشت ساز تاریخ اسلام یاد کرد و افزود: عاشورا روز حفظ و نجات دین الهی از توطئه هایی است که دشمنان برای از کارایی انداختن آن طراحی کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پیروزی انقلاب اسلامی را متاثر از نهضت و فرهنگ عاشورا عنوان و اظهار کرد: در نهضت عاشورا سه نکته وجود دارد که انقلاب اسلامی با تکیه بر این سه نکته به پیروزی رسید و تداوم پیدا کرده است و تقدس اولین ویژگی انقلاب اسلامی و برگرفته از نهضت عاشورا است.

وی با تاکید بر اینکه هر چیزی که رنگ الهی به خود بگیرد تقدس پیدا می کند و عاشورا هم به دلیل داشتن رنگ الهی مقدس شده است، گفت: عاشورا به این دلیل مقدس شده که نگذاشت اصل دین از بین برود و انقلاب اسلامی نیز با فرهنگ عاشورایی و حسینی آغاز و مبنا را در احیای دین قرار داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه از ماندگاری به عنوان دومین ویژگی انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت عاشورا یاد کرد و افزود: عاشورا طلوعی بی غروب و آغازی بی پایان بود که در محرم سال ۶۱ هجری رخ داد و هنوز هم پایان نیافته است.

وی با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در مراسم اربعین و بزرگداشت حماسه حسینی گفت: بنا نیست نهضت عاشورا تمام شود و این اراده خداوند است که عاشورا هر سال پر شورتر از سال قبل برگزار می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه سومین ویژگی انقلاب به تاسی از نهضت عاشورا را اثرگذاری توصیف و تصریح کرد: انقلاب اسلامی تولد جدیدی از اسلام ناب و تحقق بخش عینی غدیر بود و به دلیل اثرگذاری بالا دشمنان را به هراس انداخته است.

وی ادامه داد: اینکه امروز سنگ دست بچه های فلسطینی به موشک تبدیل شده و رژیم جعلی صهیونیستی که شعار از نیل تا فرات سر می داد خود را در حصار می بیند و نیروهایش با یک اخطار سید حسن نصرالله کیلومترها از مرز ها فرار می کنند نشان از این دارد که انقلاب اسلامی با تاسی از عاشورا سنگرهای کلیدی دنیا که قلوب ملت ها است را فتح کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه اسلام بدلی همواره بزرگترین مشکلات را برای اسلام ناب به وجود آورده است، گفت: امروز اسلام آل سعود که اسلام بدلی است هیچ خطری برای دشمنان و آمریکایی‌ها ندارد، اما اسلام واقعی دشمنان را به هراس انداخته است.

محمد قمین
ارسال نظرات