۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۱۹۱۲۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رژیم کودک کش آل سعود در مسیر حرمله، شمر و ابن زیاد حرکت می‌کند

رژیم کودک کش آل سعود در مسیر حرمله، شمر و ابن زیاد حرکت می‌کند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رژیم کودک کش آل سعود در مسیر حرمله، شمر، ابن زیاد و ابن سعد حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران همایش شیرخوارگان حسینی بیرجند اظهار داشت: همایش شیرخوارگان حسینی در بیدار شدن انسان‌ها از خواب غفلت موثر است.

وی گفت: در مسیر مبارزه با ظلم نیز همایش شیرخوارگان حسینی هر وجدان انسانی را متحول می‌کند اما امروز متاسفانه قساوت قلب شدید و گناهان در آخرالزمان زیاد شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه بشری با بیماری مواجه است، افزود: وقتی فرزندان شیرخوار خاندان پیامبر(ص) امنیت نداشته باشند در هیچ جا و فرزندان ما امنیت ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: رژیم کودک کش آل سعود در مسیر حرمله، شمر، ابن زیاد و ابن سعد حرکت می‌کند و امروز بیش از 80 هزار کودک یمنی را به شکل‌های مختلف با بمب و گرسنگی می‌کشد.

وی با بیان اینکه دو رژیم وهابی‌ها و یهودی‌های صهیونیست به کودک کشی در دنیا شهرت پیدا کردند، ادامه داد: این رژیم‌های کودک کش به راحتی جنایت می‌کنند و کودکان را می‎کشند و این دنیای وحشی و مسخره نیز هم از دور نگاه می‌کند و هیچ عکس العملی نشان نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با برقراری عدالت در دنیا تمام بشر سعادتمند می‌شود و امروز متاسفانه سرنوشت دنیا را ترامپ آمریکا و ترامپ انگلیس مشخص می‌کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات