۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۱۹۸۱۹
به همت دفتر تبلیغات اسلامی؛

سیصد و پنجاه و چهارمین شماره ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد

سیصد و پنجاه و چهارمین شماره ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد
این شماره از «سلام بچه ها» همراه با بخش های مختلفی از قبیل شعر، داستان، سرگرمی، مقاله، گزارش و... میهمان خانه های نوجوانان ایران در سومین ماه تابستان شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیصد و پنجاه و چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران با عنوان «سلام بچه ها» همراه با داستان‌ها و مطالب خواندنی به صاحب امتیاز دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سردبیری سید سعید هاشمی ویژه شهریورماه ۹۸ به چاپ رسید.

این شماره از «سلام بچه ها» همراه با بخش‌های مختلفی از قبیل شعر، داستان، سرگرمی، مقاله، گزارش و... میهمان خانه‌های نوجوانان ایران در سومین ماه تابستان شد.

بخش علمی این شماره به سؤالاتی در خصوص ابر‌ها پاسخ داده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به چگونگی تشکیل ابرها، عوامل ناپدید شدن ابرها، علت تغییر رنگ ابرها، علت وجود ابر‌ها در نزدیکی کوه‌ها در اغلب اوقات، نحوه ساخت ابر و اشکال ابر‌ها اشاره کرد.

در بخش دیگری از این ماهنامه، به ظرفیت‌های دست نخورده کشور، اشاره و سخنانی از رهبر معظم انقلاب در این باره منتشر شده است.

از بخش‌های جذاب این ماهنامه، معرفی جاذبه‌های گردشگری جهان است که در هر شماره به آن پرداخته می‌شود؛ در این شماره به پارک ملی پلیتویک کرواسی و آبشار‌های ۱۰ هزار ساله در مرز آمریکا و کادانا اشاره شده است.

معرفی و نقد کتاب «لبخندی برای سوفیا» نوشته محمدرضا مرزوقی و نشر یافته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیگر بخش این ماهنامه است.

در این ماهنامه، بخش با عنوان ایران گردی وجود دارد که در این شماره به معرفی روستای سوسن سرخاب پرداخته شده است.

شهر شلوغ، خدا پشت و پناه او، دارو‌های نیروزا، وقتی پیاده به سوی جنگ رفتم، اتاق مشاوره، کودک مهاجر، جدول و ... از دیگر مطالب منتشر شده در شماره ۳۵۴ نشریه «سلام بچه ها» است.

در پایان هر شماره از «سلام بچه ها» بخشی با عنوان «آسمانه» به نوشته‌های ارسالی مخاطبان نوجوان این ماهنامه اختصاص یافته که تاکنون در ۲۳۳ شماره منتشر شده و در این شماره، ۶ صفحه مشتمل بر گزارش، داستان و سرمقاله به این بخش تعلق یافته است.

سیصد و پنجاه و چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی «سلام بچه ها» در ۵۲ صفحه و به مبلغ ۶۰۰۰ تومان ویژه نوجوانان ایران منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت اشتراک این نشریه و یا سایر نشریات معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی اینترنتی به نشانی www.eshragh.ir مراجعه و یا با شماره ۳۷۸۳۰۲۴۴-۰۲۵ تماس حاصل نمایند. /۸۲۲/ن ۶۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات