۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۲۰۷۳۷
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
امام جمعه بروجرد بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای و آمران به معروف استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی، گفت: باید حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش و فعالیت در راستای ترویج ارزش ها پر رنگ شود.

وی به بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و افزود: مبلغان می توانند در این راستا به نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به ویزه در مدارس دخترانه بپردازند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی ارزش ها بین نسل امروز و مقابله با ضدارزش ها اظهار داشت: تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و مصون سازی نسل جوان است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نباید از امر به معروف و نهی از منکر غافل شد، گفت: تذکر لسانی باید مؤدبانه و همراه با دلسوزی باشد، باید تلاش کنیم با نهادینه سازی ارزش ها به مقابله با ناهنجاری ها بپردازیم.

امام جمعه بروجرد بدحجابی و بی حجابی را معضلی بزرگ خواند و اظهار داشت: با انجام کارهای فرهنگی، برپایی نمایشگاه های حجاب، تقویت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و استفاده از ظرفیت های تبلیغی باید در راستای نهادینه سازی ارزش ها و ترویج و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف نقش آفرینی کرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات