۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۲۱۳۱۹

تاکید آیت الله یعقوبی بر نشر فرهنگ اصیل اسلامی

تاکید آیت الله یعقوبی بر نشر فرهنگ اصیل اسلامی
آیت الله یعقوبی بر ضرورت نشر فرهنگ اصیل اسلامی بر گرفته از کتاب خداوند متعال و سیره رسول اکرم (ص) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، جمعی از نمایندگان حضرت آیت الله شیخ محمد یعقوبی از علمای عراق که به کشورهای شیعیان بورکینافاسو، سنگال و گامبیا واقع در غرب قاره آفریقا سفر کرده بودند، جهت ارائه گزارش سفر با آیت الله یعقوبی دیدار کردند.

آیت الله یعقوبی خواستار نشر فرهنگ اصیل اسلامی بر گرفته از کتاب خداوند متعال و سیره رسول اکرم (صلى الله عليه واله وسلم) و اهل بیت (علیهم السلام) در همه جهان شد و اظهار داشت: نشر اندیشه همزیستی مسالمت آمیز و ارزش های انسانی برگرفته از اسلام از اموری است که مبلغان و شیعیان در کشورهای غربی باید به آن توجه وافری کنند.

وی بر ضرورت رساندن صدای حوزه علمیه نجف اشرف به سراسر جهان تاکید کرد.

شایان ذکر است که نمایندگان حضرت آیت الله یعقوبی که نزدیک به 15 تن بودند از موسسات دینی، دانشگاهی و فرهنگی کشورهای بورکینافاسو، سنگال و گامبیا بازدید و با شخصیت های دینی، دانشگاهی و طوائف اسلامی دیدار کردند.

دفتر حضرت آیت الله یعقوبی پیرامون این سفر اعلام کرد که موسسات و شخصیت های مختلف در سه کشور به گرمی از نمایندگان آیت الله یعقوبی استقبال کردند و این گونه سفرها را فرصتی گرانبها برای گسترش همکاری ها در زمینه های علمی، ادبی و فکر و همچنین ارتباط با مرجعیت دینی در شهر نجف اشرف دانستند.

ارسال نظرات