۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۲۲۱۵۸

ضربه کاری یمنی‌ها به آل‌سعود در جبهه نجران

ضربه کاری یمنی‌ها به آل‌سعود در جبهه نجران
سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام عملیات «نصر من الله» در نجران عربستان از اسارت صدها نظامی سعودی و متلاشی‌شدن سه تیپ نظامی این رژیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در یک کنفرانس مطبوعاتی،‌ جزییات عملیات بزرگ نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه متجاوزان را اعلام کرد که این عملیات در نجران در جنوب عربستان و با نام «نصر من  الله» انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما عملیات «نصر من الله » را در نجران انجام دادیم که طی آن شمار زیادی از نظامیان سعودی را اسیر کردیم.

یحیی سریع تأکید کرد: یگان‌های متخصص نیروهای مسلح در چارچوب حمایت و پشتیبانی این  عملیات در محور نجران مشارکت داشتند که در رأس آنها، یگان موشکی، یگان پهپادی و دفاع هوایی قرار دارند.

سریع افزود عملیات نظامی «نصر من الله» بزرگترین عملیات گام به گام در برابر نیروهای دشمن از زمان آغاز تجاوزگری است که چند ماه طول کشید.

وی گفت پس از تسلیم شدن هزاران نفر از نیروهای دشمن، نیروهای ما به تأمین امنیت اسیران در برابر حملات هوایی دشمن اقدام کردند.

سریع با بیان اینکه شمار اسیران دشمن آن قدر زیاد است که شمارش آنها را دشوار کرده، تصریح کرد در این عملیات سه تیپ دشمن به‌طور کامل از هم فروپاشید و مقادیر زیادی تسلیحات از جمله صدها خودروی نظامی و زرهی به‌غنیمت گرفته شد./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات