۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۶۲۲۸۳۹
با حضور شخصیت های حوزوی؛

مراسم بزرگداشت شهیدان مقدمی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهیدان مقدمی در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت مادر شهیدان مقدمی عصر امروز با حضور شخصیت های حوزوی در مسجد امام حسین(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مادر شهیدان مقدمی عصر امروز با حضور شخصیت های حوزوی در مسجد امام حسین(ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم آیت الله خاتمی عضو هیأت رییسه خبرگان، آیت الله رجبی عضو جامعه مدرسین، حجج اسلام والمسلمین فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین، حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه و جمعی دیگر از طلاب و فضلای حوزه حضور داشتند.

حاضران در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، برای والدین شهدا به ویژه مادر شهیدان مقدمی غفران الهی و علو درجات را درگاه خداوند منان خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی والدین شهدا را ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) دانست و گفت: رسول گرامی اسلام(ص) فرمود وقتی رزمنده با اهل خانه خداحافظی کرده و پا در جبهه می گذارد ملائکه گریه می کنند و پرو بال خود را زیر پای رزمندگان قرار می دهند، وقتی رزمنده به شهادت می رسد خدا می فرماید آفرین به روح پاک که از بدن پاکیزه خارج می شود.

 رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با بیان این که هر شهید می تواند 70 نفر را شفاعت کند، افزود: خوشا به حال خانواده های شهدا که چنین فرزندانی را برای فداکاری در راه اسلام و انقلاب تربیت کردند؛ مادر شهیدان مقدمی هیچگاه برای شهیدان خود در جمع گریه نمی گیرد تا دشمن شاد نشود، همانگونه که امام راحل در شهادت فرزند خود گریه نکرد اما تا نام امام حسین(ع) می آمد به شدت می گریستند.

گفتنی است، رهبر انقلاب بر کفن مادر شهیدان منصور و منوچهر مقدمی جمله "اَلّلهُمَّ إنَّا لاَ نَعْلَمُ مِنْهَا إلاَّ خَیْراً وَأَنْتَ أَعْلَمُ بِهَا مِنَّا" را مرقوم کردند.

محمد قمین
ارسال نظرات