۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۲۳۵۶۵
سردار نجات:

وحدت شیعه و سنی سبب افتخار است

وحدت شیعه و سنی سبب افتخار است
سردار نجات با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی سبب افتخار است، گفت: خدمات ارائه شده توسط ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان مطلوب، اما نیازمند تقویت بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد اربعین سیستان و بلوچستان، سردار حسین نجات که به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، اظهار کرد: تمام برادران و خواهران شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان که مشغول خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین هستند، به دنبال تحقق شعار عملیاتی «حب الحسین یجمعنا» هستند که الحمدلله همه مردم، سپاه، بسیج و دستگاه های مربوطه هم عملکرد خوبی داشته اند.

وی با قدردانی از خدمات ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: هرچه برای زائر امام حسین(ع) تلاش کنیم باز هم کم است، خصوصا زائران پاکستانی که با سختی های بسیار به مرز میرجاوه میرسند و از لحاظ مالی نیز در مضیقه هستند اما می‌طلبد تا بر کمیت و کیفیت خدمات بیفزائیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان به صورت خودجوش و داوطلبانه پای کار آمده اند و با محوریت ستاد مردمی اربعین میزبانی خوبی از خود نشان داده اند، اما دولت جمهوری اسلامی ایران نیز باید با قوت بیشتری وارد عرصه خدمت شده و زیرساخت های لازم برای اسکان و استراحت زوار را مهیا سازد و طعم واقعی میزبانی در ام‌القرای جهان اسلام را به زوار پاکستانی اربعین بچشاند.

وی با اشاره به نقش پررنگ اهل سنت در میزبانی از زوار پاکستانی تصریح کرد: اینکه شیعه و سنی در این استان دوشادوش یکدیگر و با صلح و دوستی مشغول خدمت‌رسانی به زوار هستند برای ما یک افتخار است، اما دشمنان از آن بیمناک هستند چون این وحدت و همدلی، ضمن تحکیم امنیت پایدار در استان تمام نقشه های شوم آنها را خنثی می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر خود به سیستان و بلوچستان ضمن حضور در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در مرز میرجاوه، از مواکب ستاد مردمی اربعین در شهرستان زاهدان نیز بازدید کرده و در گفتگو با زوار پاکستانی از نزدیک موضوعات مختلف را بررسی کرد.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات