۰۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۲۳۶۹

نهمین فصلنامه شمیم نرجس منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نهمین شماره فصلنامه بین المللی فرهنگی، هنری شمیم نرجس از سوی مدرسه علمیه نرجس مشهد منتشر شد.
شميم نرجس

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، جدید ترین شماره فصلنامه شمیم نرجس شامل مقالاتی در ابعاد اجتماعی، اعتقادی، ادبی به سه زبان فارسی، انگلیسی، وعربی می باشد.

بخش اول این فصلنامه باعنوان «ایده های نو» شامل سه مقاله است. «ماری در آستین جادوگر» عنوان اولین مقاله این بخش است که به مساله صهیونیسم و وهابیت به عنوان فرزندان استعمار می‌پردازد.

بررسی شرط رشد در مسؤولیت کیفری موضوعی است که در مقاله ای باعنوان «بلوغ زمان پاسخگویی است» به آن پرداخته شده است.

«گام به گام با نزول احکام» نگاهی دوباره به آیات تحریم خمر است.

بخش هنری و ادبی این فصلنامه «حس سرشار سخن» نام گرفته است و در آن مقالاتی چون بازگشت قند پارسی، پیامبران در آیینه سیما، پرواز کن و انتهای جاده انتظار به چاپ رسیده است.

از جمله عناوین گنجانده شده در بخش سوم نشریه با عنوان«فرد، جامع و اجتماع» می توان به جاده سلامتی، ورزش راز سلامتی جسم و روان، همه از خوردنش در رنجند(بررسی علل وعلائم بیماری سرما خوردگی و آنفولانزا)، دخترانه، اسراف عیبی ملی، درّ تقوا در صدف عفاف، ناتوی فرهنگی و غرب،‌اسلام و زندگی اشاره کرد.
 
در بخش چهارم باعنوان «دو قدم تا خدا» به مقالاتی چون او صدای فرشتگان را می شنود، علومی که انسان را به خدا می رساند، مشترکات ادیان الهی، بهانه گیری زنان در مورد عدّه به خاطر چیست، حامیان بی ادعا، در پاکستان چه می گذرد و مومن غریب قریش اختصاص یافته است.

نهمین شماره فصلنامه بین المللی فرهنگی، هنری شمیم نرجس در تابستان سال جاری از سوی مدرسه علمیه نرجس مشهد منتشر شده است./ ن601
ارسال نظرات