۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۲۳۹۸۹

۱۵ هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم اسکان پیدا کردند

۱۵ هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم اسکان پیدا کردند
مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: تا امروز که ۵ روز از فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین استان گذشته ۱۵ هزار و ۲۲۸ زائر در این قرارگاه اسکان پیدا کرده و از آن‌ها پذیرایی کردیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی قربانی کرم اظهار داشت: امسال چهارمین سال است که شهر مقدس قم افتخار میزبانی زائران اربعین حسینی را دارد، از 13 مهر ماه قرارگاه اربعین فعالیت خود را آغاز کرده است و تا 18 آبان ماه در خدمت زائرین هستیم.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم تصریح کرد: تا امروز که 5 روز از فعالیت‌های قرارگاه گذشته است 15 هزار و 228 زائر در این قرارگاه اسکان پیدا کرده و از آن‌ها پذیرایی کردیم که نسبت به سال گذشته تعداد زائران 38 درصد بیشتر شده و از این تعداد 12015 زائر آقا و 3213 زائر نیز خانم هستند.

وی با اشاره به حضور پرشور زائران پاکستانی در مراسم اربعین حسینی گفت: با توجه به اینکه زائرین پاکستانی امسال نیز توفیق حضور در حرم سیدالشهدا (ع) را دارند برای ما بستری ایجاد شده است که بتوانیم خدمتگزار آنها باشیم.

قربانی کرم تصریح کرد: در این چند روز از 8 کشور زائران در مصلی قدس حضور پیدا کردند و افتخار میزبانی زائران کشورهای پاکستان، آذربایجان، ترکیه، افغانستان،روسیه، تایلند، هند و عراق را داشتیم./1360/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات