۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۲۴۸۹۳
خطیب نماز جمعه ساری:

ملت ایران هیچ گاه زیر بار فشار و زور قدرت‌های خارجی نخواهد رفت

ملت ایران هیچ گاه زیر بار فشار و زور قدرت‌های خارجی نخواهد رفت
حجت الاسلام یوسف پور، ایستادگی و مقاومت را تنها راه برون رفت کشور از مشکلات دانست و گفت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه زیر بار فشار و زور قدرت‌های خارجی نخواهد رفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، خطیب نماز جمعه ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به حماسه عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و آن را شکست سنگینی برای دشمنان اسلام دانست.

وی با بیا این که این حضور میلیونی عاشقان حسینی در حالی حماسه آفرید که دشمنان همه توان خود را در جهت کاهش حضور مردم به کار گرفتند، افزود: اما ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان با حضور بی نظیر خود در اجتماع اربعین حسینی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که دشمنان اسلام در سال‌های اخیر هر چه در توان داشتند جهت جلوگیری از اقتدار جبهه مقاومت به گرفتند، خاطرنشان کرد: علیرغم سرمایه گذاری‌های گسترده در این خصوص، جبهه مقاومت امروز مقتدر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارد.

وی، توطئه و فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در منطقه را شکست خورده دانست و تصریح کرد: طرح دشمن برای نفوذ و سلطه بر منطقه با مدیریت صحیح جمهوری اسلامی شکست خورد و امروز ایران اسلامی به عنوان مهم‌ترین بازیگر منطقه خاورمیانه نقش آفرینی می‌کند.

حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود به تلاش گسترده آمریکایی‌ها در یک سال اخیر با هدف کشاندن ایران اسلامی به میز مذاکره اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت ملت با بصیرت ایران اسلامی، رسوایی و شکست دیگری را برای نظام سلطه به وجود آورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ گاه زیر بار فشار و زور قدرت‌های خارجی نخواهد رفت، افزود: این ملت با ایستادگی در برابر زورگویان عالم به دستاورد‌های عظیمی در بخش‌های مختلف دست پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که بهترین راه شکست دشمن، ایستادگی و مقاومت است، بیان داشت: دشمن داخلی و خارجی تلاش می‌کنند با فضاسازی، مذاکره با آمریکا را تنها راه نجات کشور از مشکلات فعلی جلوه دهند.

حجت الاسلام یوسف پور با تاکید بر این که رفع مشکلات امروز کشور نسخه خارجی ندارد، خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل بومی است و نباید به وعده‌های توخالی دیگران دل ببندیم. /۹۵۰/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات