۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۲۶۳۵۴
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

برخورد قاطع قوه قضائیه با فساد حرکتی انقلابی است

برخورد قاطع قوه قضائیه با فساد حرکتی انقلابی است
رییس دفتر مقام معظم رهبری، برخورد قاطع قوه قضائیه با فساد را حرکتی انقلابی دانست و گفت: این اقدام موجب قلع و قمع مفسدان، غاصبان و کسانی می شود که بیت المال را غارت کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در سخنان پیش ازخطبه‌های نمای جمعه ساری با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و همچنین آغاز هفته وحدت، گفت: نامگذاری این هفته ابتکاری ارزشمند برای تقویت وحدت میان مسلمانان است.
 
وی، تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی را از جمله شیوه‌های دشمنان علیه امت اسلامی دانست و افزود: متأسفانه برخی افراد نادان نیز به این اختلافات دامن می‌زنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این که طبق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کسی امروز در جهت اختلاف و تفرقه افکنی حرکت کند به طور یقین خائن است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در جهت تقویت وحدت میان شیعه و سنی گام بر می‌دارند و هیچ گاه اجازه اختلاف میان آن‌ها را نخواهند داد.
 
وی با بیان این که امروز وحدت و همبستگی تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر وحدت میان مسلمانان تأکید دارند و اجازه نمی‌دهند یک نفر نادان بر مسائل تفرقه آمیز دامن بزند و آن را تکرار کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود کسانی که اموال مردم را چپاول می‌کنند و سیری ندارند را به جهنم تشبیه کرد و گفت: کسی که از مال حرام رشد کند آینده مشخصی نخواهد داشت.
 
وی ادامه داد: همان طور که امام حسین (ع) در روز عاشورا در برابر لشکر کوفیان فرمودند حرف حق دیگر در این افراد تأثیر ندارند، چون شکم‌های آن‌ها از مال حرام پر شده است.
 
رییس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزشمند رییس قوه قضائیه در برخورد با فساد اشاره کرد و آن را حرکتی انقلابی توصیف کرد و بیان داشت: این اقدام قوه قضائیه موجب قلع و قمع مفسدان، غاصبان و کسانی شود که بیت المال را غارت کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: برخورد قاطع قوه قضائیه با فساد اقتصادی موجب می‌شود تا کسی در آینده جرأت غارت اموال بیت المال را نکند.
 
وی بر ضرورت اخلاق نیکو و حسن خلق با مردم تأکید کرد و افزود: مردم نباید در ادارات و نهاد‌های دولتی معطل یک امضاء بمانند و باید همواره گره از کار مردم گشوده شود.
 
رییس دفتر مقام معظم رهبری، مناصب و جایگاه را امانتی الهی دانست و با بیان این که این امانت‌ها روزی از صاحب منصبان گرفته خواهد شد، گفت: باید رفتار و کردار ما به گونه‌ای باشد که از ما به نیکی یاد شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات