۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۶۲۶۴۰۱
اندیشمند الجزائری:

نصرالله اگر در میان غربی‌ها بود، تقدیسش می‌کردند

نصرالله اگر در میان غربی‌ها بود، تقدیسش می‌کردند
اندیشمند الجزائری با اشاره به شخصیت والای سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، تصریح کرد: او مرد بزرگی است که اگر در میان غربی‌ها بود تقدیسش می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، «یحیی ابوزکریا» اندیشمند و روزنامه‌نگار الجزائری در حساب توئیتری خود به بیان دیدگاهش درباره شخصیت سید حسن نصرالله پرداخت.

وی درباره او نوشت:«از من پرسیدند که نظرت درباره حسن نصرالله چیست؟ گفتم: مرد بزرگی است، اگر در میان صهیونیست‌ها بود او را رهبر خود می‌کردند، اگر در میان غربی‌ها بود او را تقدیسش می‌کردند، اگر در میان بودایی‌ها بود تا مقام قداست او را بالا می‌بردند اما او در میان اعرابی است که جدش علی بن ابی طالب (ع) را کشتند و جدش حسین (ع) را سر بریدند، اعراب دوستدار ذلت و خواری هستند نه عزت.»

 

این اندیشمند الجزائری همچنین به حضور سید حسن نصرالله در عرصه‌های جهاد و مبارزه در جنوب لبنان و البقاع اشاره کرد و نوشت: «زمانیکه او شخصا در پایگاه‌های جهاد علیه صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها حضور داشت، در لبنان کسانی به او ناسزا می‌گفتند که خود ثروت ملت و بیت‌المال را به سرقت می‌بردند حال آنکه او از لبنان، ناموس و کرامت آن دفاع می‌کرد.»

منبع: فارس
ارسال نظرات