۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۲۷۶۳۵
حجت الاسلام یوسف پور:

جلوگیری از افزایش قیمت ها مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان است

جلوگیری از افزایش قیمت ها مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان است
حجت الاسلام یوسف پور بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی مسؤولان ذی ربط به ویژه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی با برهم زدنندگان امنیت و آرامش مردم تأکید کرد.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی شهر‌های کشور در پی اصلاح نرخ بنزین، گفت: اعتراض با اغتشاش و آشوب گری متفاوت است.
 
وی با بیان این که برخی‌ها با سوء استفاده از فضای به وجود آمده به دنبال ایجاد اغتشاش و بی نظمی در کشور بودند، افزود: اما با هوشیاری مردم و نیرو‌های نظامی و امنیتی این فتنه دشمن بار دیگر خنثی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حمله به اماکن دولتی و تخریب و آتش زدن این اماکن هیچ رابطه‌ای با اعتراض مسالمت آمیز و قانونی مردم ندارد، بیان داشت: کسانی که دست به چنین اقدامات خلاف قانون می‌زنند به طور حتم از مردم ایران نیستند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که دخالت بیگانگان و عوامل ضد انقلاب در حوادث اخیر پررنگ و آشکار است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران خواسته‌ها و مطالبات به حق خود را از مسیر‌های قانونی دنبال می‌کنند.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که این ملت با بصیرت، چهار دهه است که در برابر توطئه و فتنه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند، بیان داشت: در حوادث این چند روز گذشته نیز مردم صف خود را از آشوب طلبان جدا کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اشرار و آشوب گران در پی ضربه زدن انقلاب و نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: اعتراض به افزایش قیمت بنزین تنها بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور است.
 
حجت الاسلام یوسف پور بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی مسؤولان ذی ربط به ویژه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم تأکید کرد و گفت: نباید در برابر این گونه عوامل بیگانه اغماض و مماشاتی صورت گیرد.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که همه ما به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اذعان داریم و مسؤولان دولتی نیز اعتراض را حق مردم می‌دانند، بیان داشت: اما مسیر این اعتراضات باید قانونی و به دور از هر گونه تنش و درگیری باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین بر ضرورت نظارت بیشتر و دقیق‌تر مسؤولان بر وضعیت بازار و قیمت کالا‌ها تأکید کرد و گفت: مسؤولان نباید بگذارند عده‌ای به بهانه اصلاح قیمت بنزین، قیمت کالا‌ها را افزایش دهند و موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شوند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات