۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۲۷۷۱۰
حجت الاسلام والمسلمین جلالی:

فتنه دشمن با رهنمودهای رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد

فتنه دشمن با رهنمودهای رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران موجب خنثی شدن فتنه دشمن در کشور شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن حوادث چند روز اخیر در برخی نقاط کشور، نقش عوامل بیگانه و اشرار در تخریب اموال عمومی و آتش زدن آن‌ها را پررنگ دانست.
 
وی با بیان این که به طور حتم باید میان اعتراضات مردمی و آشوبگران تفکیک صورت گیرد، افزود: کسانی که اموال عمومی را تخریب و آتش زدند به طور حتم جدای از مردم هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که این افراد به طور حتم از بیرون هدایت شده اند، بیان داشت: بیگانگان و ضد انقلاب با سوء استفاده از فضای به وجود آمده در کشور به دنبال موج سواری و ایجاد اغتشاش و درگیری داخلی هستند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره پشت انقلاب بوده اند، افزود: این مردم در سخت ترین شرایط از آرمان ها و ارزش‌های انقلاب دفاع و حراست کردند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به حضور خودجوش ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان در برخی شهر‌ها که با هدف محکومیت حوادث اخیر صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این مردم با جدا کردن صفوف خود از ضد انقلاب و اغتشاش گران بار دیگر پایبندی خود به انقلاب، نظام اسلامی و رهبری را نشان دادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد عده‌ای ضد انقلاب و آشوب گر فضای عمومی کشورمان را ناامن کنند، افزود: این مردم برای حفظ این انقلاب و نظام شهید داده اند و تا آخرین لحظه پای انقلاب خواهند ایستاد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان قسم خورده ملت ایران نیز بدانند که این فتنه و توطئه آن‌ها نیز با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی شد، خاطرنشان کرد: معاندان انقلاب اسلامی منتظر سیلی محکم ملت ایران باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره با استفاده از برخی عوامل خود تلاش کردند تا کشور را به آشوب بکشانند و از شرایط به وجود آمده بهره برداری کنند، افزود: اما همواره با هوشیاری و بصیرت مردم و همچنین رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم طراحی‌های آن‌ها خنثی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که مسؤولان در این برهه حساس وظیفه خطیری بر عهده دارند، گفت: همه مسؤولان کشور همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید فرمودند باید با نظارت دقیق، مانع از افزایش قیمت‌ها در جامعه شوند.
 
وی با بیان این که باید آسیب‌های ناشی از اجرای طرح افزایش قیمت سوخت در کشور به حداقل برسد، افزود: مسؤولان نباید بگذارند عده‌ای به بهانه اصلاح نرخ سوخت، اجناس و کلا‌های مصرفی مردم را افزایش دهند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات