۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۲۷۹۶۳
امام جمعه اردبیل:

مردم ‌هوشیار ایران ‌به هیچ وجه اجازه نفوذ را به دشمن‌ نمی‌دهند

مردم ‌هوشیار ایران ‌به هیچ وجه اجازه نفوذ را به دشمن‌ نمی‌دهند
امام جمعه اردبیل با بیان اینکه بصیرت ملت ایران بسیار بالا و ستودنی است، گفت: مردم ‌هوشیار ایران ‌به هیچ وجه اجازه نفوذ را به دشمن‌ نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی اظهار داشت: بصیرت ملت ایران بالاست و این بصیرت و آگاهی ملت ایران اسلامی ستودنی است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز گفت: ما باید قدردان این مردم باشیم که همیشه با بصیرت و آگاهی در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور حضور دارند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: من به نوبه خود از مردم اردبیل به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی تشکر می‌کنم و امروز مردم ولایتمدار اردبیل بصیرت و یکپارچکی ملت ایران را به همگان نشان دادند.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: مردم ما بصیرتشان بالاست و مطالبات معقولی دارند و می‌توانند دولت را نقد کرده و نظر دهند و مطالبات خود را اعلام کنند و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آمده و یک نعمت بزرگ است.

آیت‌الله عاملی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این فرصت را فراهم کرده که بیان و نقد در کشور آزاد است اما وقتی احساس کنیم که دشمن داخل شده و درصدد نفوذ است با آگاهی و بصیرت ملت با آن مقابله می‌کند.

وی افزود: در حرکت‌های اخیر نیز ملت ما به خوبی دریافتند که دشمن وارد شده و در کنار مطالبات مردم درصدد سوءاستفاده است که با هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: در کنار ارائه مطالبات مردم باید هوشیار بوده و به هیچ وجه اجازه نفوذ به دشمن را نمی‌دهند.

آیت‌الله عاملی گفت: مسئولان باید قدردان این ملت باشند چرا که ملت ایران اسلامی عنصر مقاومت است و تمام تلاششان را برای حل مشکلات مردم انجام می‌دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات