۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۲۷۹۷۲
سردار سلیمانی:

اغتشاشات و آشوب های اخیر توطئه و دسیسه مستکبران بود

اغتشاشات و آشوب های اخیر توطئه و دسیسه مستکبران بود
رییس سازمان بسیج مستضعفین اغتشاشات و آشوب های اخیر کشور را توطئه و دسیسه مستکبران بیان کرد و گفت: بسیجیان در تحقق بیانیه گام دوم پرچمدار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع بسیجیان تهرانی در مرقد مطهر امام راحل به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز بسیجیان تهرانی به نمایندگی از بسیجیان کل کشور با آرمان های امام راحل بیعت می کنند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین حوادث قرن دانست و ادامه داد: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی در طول این 40 سال پرچمدار دفاع از انقلاب و ولایت بوده است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه بسیجیان هرگز پرچمی را که امام راحل برافراشتند زمین نمی گذارند تا اسرائیل را نابود کنند، ابراز کرد: تلاش می شود بسیجیان در تحقق محورهای بیانیه گام دوم انقلاب پرچمدار باشند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اغتشاشات و آشوب های اخیر کشور را از دسیسه های شیطان بزرگ و مستکبران بیان کرد و گفت: سازمان بسیج و تمام بسیجیان تا پای جان در خدمت مردم و برای مردم خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج مستضعفین در راستای محرومیت زدایی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده، اظهار داشت: تلاش و مجاهدت های بسیجیان و جهادگران بسیجی همچنان در رفع محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار ادامه خواهد داشت./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
آشوبگران در اغتشاشات اخیر به صورت سازمان یافته و آموزش دیده به مراکز عمومی و دولتی حمله‌ور و اموال ملت را به آتش کشیدند.
0
0