۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۰۳۲
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

جهان از برکات حوزه قم بهره می برد | نظام و رهبری را تنها نخواهیم گذاشت

جهان از برکات حوزه قم بهره می برد | نظام و رهبری را تنها نخواهیم گذاشت
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز باید اندیشه های امام و رهبری را نشر دهیم، گفت: به مبارزه با دشمنان ادامه می دهیم و نظام و رهبر معظم انقلاب را تنها نخواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی امشب در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و هفتمین گردهمایی انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با بیان این که همه مدیون امام راحل هستیم، گفت: باید با شخصیت این بزرگوار بیشتر آشنا شویم.

وی افزود: به حضور در حوزه افتخار می کنیم و افتخار داریم که فرزند حوزه هستیم، عمق و ریشه ما حوزه است و در همه جا باید از این ریشه تغذیه کنیم، امروز حوزه علمیه قم محور همه حرکت و تلاش ها در جهت ارتقای نظام و حوزه است و امروز جهان از برکات حوزه قم بهره می برد.

دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان این که نام و یاد امام راحل مایه امیدواری آزادگان است، اظهار داشت: حضرت امام عدم هوشیاری و خواب را از کشور بیرون کرد و با سخنان باطراوت و هوشمندانه خود مردم و انقلاب را هدایت می کردند.

وی ادامه داد: امام راحل در بالاترین جایگاه علمی و اخلاقی و انقلابی قرار داشتند اما در نهایت تواضع بودند و برخی مدعیان هرگز توفیق نداشتند از کوثر وجود ایشان جرعه ای بنوشند، امام با درایت خود انقلاب را به پیروزی رساندند و به عالی ترین نحو  نظام را مدیریت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که امام راحل اسوه مقاومت و صبر بودند، ابراز داشت: امام به واژه های ولایت، عدالت، حکومت، ایثار، جهاد و عشق جان تازه بخشید و گرد غربت از چهره مظلوم دین و دیانت زدود و هرگز در برابر تفرعن دشمنان و قارون ها سر فرود نیاورد.

وی عنوان کرد: باید خدا را شاکر باشیم که میراث گرانبهای امام راحل به دست با کفایت شخصیتی سپرده شد که درایت، شجاعت، فقاهت، زهد و عرفان را در خود جمع کرده است؛ امروز باید اندیشه های امام و رهبری را نشر دهیم و عظمت وحدت اسلامی را به نمایش بگذاریم؛ به تبعیت از رهبر عزیزمان به مبارزه با دشمنان ادامه می دهیم و نظام و رهبری را تنها نخواهیم گذاشت.

محمد قمین
ارسال نظرات