۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۲۸۲۸۳
جامعه مدرسین:

دولت به فکر معیشت مردم باشد | با اجرای شبکه ملی اطلاعات مانع نفوذ دشمن شوید

دولت به فکر معیشت مردم باشد | با اجرای شبکه ملی اطلاعات مانع نفوذ دشمن شوید
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای با محکومیت اغتشاشات اخیر، از هوشیاری و هوشمندی مردم بصیر ایران در مقابله با توطئه دشمن تقدیر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای با محکومیت اغتشاشات اخیر، از هوشیاری و هوشمندی مردم بصیر ایران در مقابله با توطئه دشمن تقدیر کرد.

متن بیانیه که به امضای آیت الله یزدی رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حوادث اخیر کشور که جمعی از اشرار سرسپرده بدخواهان ملت ایران دست به آشوب، تخریب و ارعاب زدند با حضور شکوهمند و انقلابی مردم ایران پایان یافت‌ و بار دیگر دشمن زبون و حقیر اسلام و انقلاب با رشادت و شجاعت ملت ایران عقب رانده شد. این حوادث نشان داد دشمنان کینه‌توز و سران زورگو، متجاوز و مستکبر، لحظه‌ای از دشمنی و فتنه‌گری عليه ملت ايران دست برنمی‌دارند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تشکر از ملت رشيد ایران اعلام می‌دارد: نظام اسلامی با قدرت و قاطعیت با آشوبگران و متجاوزان به حريم امنيت برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش کشور به‌دست شماری فريب‌خورده خدشه‌دار شود.

بدون ترديد مسئولان قضایی با آشوبگران جنایتکار که با کُشتن و مجروح‌کردن مردم بی‌دفاع و با به آتش‌کشيدن اموال عمومی و مردم امنیت جامعه را برهم زدند، به‌طور قاطع و قانونی برخورد می‌کنند و از بمباران تبلیغاتی دشمن و ملامت ملامت‌گران هراسی به خود راه نمی‌دهند.

توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مراجع معظم تقلید «دامت‌برکاتهم» به دولتمردان و مسئولان نظام اسلامی رسيدگی به وضع معیشت و کوشش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است. از اين رو، مبارزه با گرانی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار در زمره اولویت‌های دولت محترم قرار دارد. توصيه مشفقانه جامعه مدرسين به دستگاه‌های مسئول آن است که از بيگانه انتظار آبادانی کشور خود را نداشته باشند و بدون فوت وقت، رشد و پیشرفت درون‌زای کشور را وجهه همت خود قرار دهند.

آشوب اخیر به‌گونه‌ای انکارناپذير نشان داد پیام‌رسان‌های خارجی و برخی شبکه‌های اجتماعی داخلی در فضای مجازی بستری مناسب برای دروغ‌گويی و شایعه‌پراکنی برای تهییج عناصر ناآگاه است. اکنون تهديد امنیت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و از همه مهم‌تر امنیت اخلاقی جامعه به وسيله پيام‌رسان‌های خارجی کاملا آشکار و عيان شده است. بنابراين لازم است دستگاه‌های مربوط، شبکه ملی اطلاعات را ایجاد کنند تا با جایگزین‌شدن آن زمینه‌های نفوذ و تهاجم دشمن از ميان برود. تساهل در تقويت زيرساخت‌های لازم برای اين امر به هر بهانه‌ای توجيه‌ناپذير است.

بحمدالله پاسداران امنیت و آرامش کشور در نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی همچون گذشته با مجاهدت‌های مؤمنانه بر نقشه دشمن غلبه و سرشاخه‌های آشوب و اغتشاش‌گری را شناسایی و باندهای فعال در این حوادث را متلاشی کردند؛ با وجود اين، متأسفانه خون پاک برخی مردم، جوانان صالح و حافظان امنیت کشور به دست عناصر سرسپرده به بيگانه به‌ناحق ریخته شد و ملت عزيز را داغدار کرد. از خداوند متعال برای این شهیدان مظلوم علّو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌کنیم.

اميد واثق داريم، آينده کشور به‌برکت رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و مردم مؤمن و انقلابی به ويژه جوانان رشيد ايران اسلامی روشن خواهد بود و ملت شريف ایران گام دوم انقلاب را با قوت، شتاب و نورانيتی بيش از پيش خواهد پيمود.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
این بار واقعاً دولتمردان و نهادهای نظارتی کنترل کافی را روی باقی کالاها خواهند داشت؟
1
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
بیانیه سعی داشت مردم را به ارامش و مسئولان را به رفع تورم و خدمت به محرومان دعوت کند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
اعتراض و انتقاد اساساً حق مردم و نحوی از «مشارکت سیاسی» پذیرفته‌شده در نظام‌های مردم‌سالار است، اما وحشت‌پراکنی و اغتشاش در قاموس دشمن تعریف شده، نه مردم ایران.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
عدالت به معنای تقسیم منابع حیاتی کشور میان آحاد مردم، عدالت به معنای تقسیم درست فرصتها میان مردم. تقوائی که از ما انتظار میرود، جزو پایه‌ها و مبانی این تقواست.
0
0