۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۲۸۳۴۸

تقدیر سازمان بسیج زنان از بانوی فرهیخته و انقلابی بسیجی حوزه علمیه تهران

تقدیر سازمان بسیج زنان از بانوی فرهیخته و انقلابی بسیجی حوزه علمیه تهران
سازمان بسیج جامعه زنان کشور از مدیر موسسه آموزش عالی علوم اسلامی کوثر به عنوان استاد حوزوی و بسیجی نمونه تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در بزرگداشت چهل سال تلاش و مجاهدت بانوان ایرانی همایش چهار هزار نفری بسیجیان خواهر با عنوان بسیج، زنان، چهار دهه عزت و افتخار به همت سازمان بسیج زنان و سپاه پاسداران محمد رسول الله(ص) در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم از 40 بانوی بسیجی فرهیخته انقلابی که در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و غیره موفق بودند تجلیل به عمل آمد که از جمله بانوان تجلیل شده سرکار خانم فاضله، خدیجه جلالی مدیر موسسه آموزش عالی علوم اسلامی کوثر بود که به عنوان استاد بسیجی حوزه و دانشگاه تقدیر شد.

مدیر موسسه آموزش عالی علوم اسلامی کوثر در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب درخصوص اهمیت بسیج می فرمایند: بسیج صرفا یک حرکت احساسی نیست، بسیج متکی است به دانستن و فهمیدن و متکی به بصیرت داشتن است.

جلالی با بیان اینکه حضور در بسیج و بسیجی بودن عشق می خواهد، ادامه داد: از همان دوران تحصیل افتخار بسیجی بودن را در بسیج دانشجویی و بسیج طلاب برعهده داشتم و افتخار می کنم بسیجی هستم.

وی افزود: از نخستین سالهای ایجاد بسیج طلاب به عنوان فرمانده بسیج توفیق خدمت داشتم و به همین صورت سالهای متوالی توانستم زنده بمانم و با فرهنگ بسیجی زندگی کنم چرا که بسیج به انسان تدام و حیات می بخشد.

مدیر موسسه آموزش عالی علوم اسلامی کوثر بسیجی ساده بودن را افتخار دانست و ابراز کرد: در حال حاضر در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و پژوهشی و به عنوان استاد یار بسیج صالحین، عضو بسیج اساتید در حوزه  و دانشگاه فعالیت دارم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات