۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۲۸۳۶۴

اطلاعیه جامعه روحانیت مبارز تهران در خصوص تجمع بزرگ دفاع از امنیت

اطلاعیه جامعه روحانیت مبارز تهران در خصوص تجمع بزرگ دفاع از امنیت
جامعه روحانیت مبارز تهران باصدور اطلاعیه ای از مردم مومن و انقلابی تهران خواست با حضوری گسترده در تجمع بزرگ محکومیت و دفاع از امنیت ملی بار دیگر مستکبران را ناامید کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه روحانیت مبارز تهران باصدور اطلاعیه ای از مردم مومن و انقلابی تهران خواست در تجمع بزرگ محکومیت اغتشاش در کشور و دفاع از امنیت ملی که دوشنبه 4 آذرماه ساعت۱۴/۳۰ در میدان انقلاب برگزار می شود حضور یافته و برای بار دیگر بر سینه استکبار و عمالش دست رد بزنند.

این جامعه با تاکید بر لزوم توجه جدی به رفع مشکلات و دغدغه های مردم صف مردم را از آشوبگران جدا دانسته وحفظ وحدت ملی حول رهبری مقام معظم رهبری را توصیه نموده است.

جامعه روحانیت مبارز همگام با دریای خروشان ملت انقلابی و مسلمان ایران، ضمن محکوم کردن اقدامات آشوب گران و فتنه گران داخلی و خارجی، از عموم مردم قدرشناس و متدین تهران دعوت می کند تا با حضور در اجتماع بزرگ روز دوشنبه چهارم آذر ماه در میدان انقلاب، پیوند ناگسستنی خود را با شهدای انقلاب، آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نمایش بگذارند و انزجار و تنفر خود را از آشوب گری و اغتشاش گری عده ای فریب خورده و نادان با صدایی رسا اعلام کنند. این اجتماع بزرگ باید یاد و خاطره حماسه بزرگ ۹ دی ۱۳۸۸ مردم فداکار و‌ هوشمند تهران را در خاطره ها زنده کند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی و اروپایی باشد.

جامعه روحانیت مبارز عزت و سربلندی ایران اسلامی را تنها در یک اصل خلاصه می کند و آن همانا تبعیت از ولایت فقیه است که عامل اقتدار و وحدت و امنیت و سعادت ایران و ایرانی است.

وعده ما برای اثبات این باور و عقیده فردا چهارم آذر ماه در میدان انقلاب خواهد بود.

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات