۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۲۸۴۲۹
تولیت موسسه آموزش عالی قاسم ابن الحسن:

مسؤولان همواره گوش شنوا برای نقدها و نظرات مردم داشته باشند

مسؤولان همواره گوش شنوا برای نقدها و نظرات مردم داشته باشند
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با تاکید بر اینکه مسؤولان همواره گوش شنوا برای نقدها و نظرات مردم داشته باشند، گفت: فتنه اخیر شکست دیگری برای آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ مردم تهران در دفاع از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اشرار و آشوبگران امروز در میدان انقلاب برگزار شد و در حاشیه این اجتماع حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر علم الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: اعتراضات به حق مردمی از حقوقی است که در کشور ما به رسمیت شناخته می‌شود.

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) ادامه داد: مردم ایران نسبت به سیاست‌گذاری‌ها، تصمیمات مدیران کلان یا مدیران میانی و اتفاقاتی که در کشورشان رخ می‌دهد منفعل نیستند و هر گاه سوال یا اعتراضی داشته باشند، مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه اعتراض و آشوب دو مقوله جدا از هم هستند، عنوان کرد: اعتراض بر پایه زیرساخت فکری، عقلانی و مدیریتی است و آشوب و آشوبگری توجیهی جز دشمنی و بدخواهی ندارد، کار آنهایی که در اتفاقات اخیر دست به آشوب و ویرانگری زدند ربطی به اعتراض به حق مردم نداشت.

بی‌سلیقگی و بی‌تدبیری در امر مدیریت ریشه خشم و ناراحتی مردم است

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه مسؤولان وظیفه دارند به اعتراضات مردم رسیدگی کنند، اظهار داشت: مسؤولان و مدیران جامعه باید شرایط و مشکلات مردم و نظرات و دیدگاه‌های مختلف کارشناسی را در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود مدنظر داشته باشند تا با بی‌سلیقگی و بی‌تدبیری در امر مدیریت باعث خشم و ناراحتی مردم نشوند.

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) با اشاره به اینکه هرج و مرج، شکستن و آتش زدن بانکها و ایجاد رعب و وحشت در جامعه هرگز ربطی به اعتراض مردم نداشت، عنوان کرد: مردم فرهیخته و با بصیرت ایران دلسوز انقلاب و نظام اسلامی خود هستند اما نسبت به بعضی سوء مدیریت‌ها اعتراض دارند.

وی افزود: مسؤولان باید گوش شنوا برای شنیدن صدای مردم و ترتیب اثر دادن به درخواستها و نگرانی‌های ایشان داشته باشند.

صف مردم از آشوبگران جدا است

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه صف معترضین فرهیخته مردمی از صف آشوبگران جداست، ابراز کرد: دست دخالت دشمن در آشوب‌های اخیر به وضوح پیدا بود، عده‌ای هرج و مرج طلب و آشوبگر آمدند و در غالب اعتراض مردمی برای مدت کوتاهی شهرها را دچار ناامنی کردند، این افراد چه آگاهانه و چه از سر نادانی در جبهه دشمن فعالیت کردن است.

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره و به هر نحوی که بتوانند دشمنی خود را به ملت ایران نشان می‌دهند، اظهار داشت: وزیر خارجه اسبق آمریکا و معاون وزیر خارجه اسبق آمریکا گفتند ما می‌خواهیم ریشه ملت ایران را بخشکانیم، این کلام و امثال آن بسیار گفته شده و عملکرد آمریکا نیز همواره بر همین اساس بوده است.

وی افزود: بنابراین ملت ایران باید بدانند و می‌دانند که با چنین دشمنان ظالم و بی‌رحمی مواجه هستند، به همین سبب مردم فهیم و بزرگوار ایران پاسخ آشوبگران را دادند و به بهترین شکل از نظام مورد علاقه خود دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه برخی در ایران به نگاه‌ها و کمک‌های توهمی بیگانگان دل خوش می‌کنند، عنوان کرد: آن کسانی که گمان می‌کنند شاید بتوانند با همکاری دشمنان انقلاب حرکتی به نفع جامعه ایجاد کنند فریب خورده و در دام دشمن افتاده‌اند، آنچه که دشمن به بعضی از مسؤولان ما نشان می‌دهد چیزی جز سراب نیست.

اقتدار ایران هیمنه و هژمونی آمریکا را در دنیا شکست

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) با اشاره به اینکه ریشه‌ فتنه‌گریها و دشمنی‌هایی که امروز مشاهده می‌کنیم شکست‌های پی‌درپی است که دشمنان از انقلاب خوردند، ابراز کرد: جبهه استکبار، آمریکا و داعشی که او ایجاد کرد در سوریه، عراق و لبنان از انقلاب ایران و از نیروهای مقاومت شکست سختی خوردند.

وی افزود: حتی سلاح‌های عجیب و غریب و پیشرفته آمریکایی امروز کارایی خود را در منطقه از دست داده است، ساقط کردن پهپاد گلوبال هاوک آمریکا هیمنه و هژمونی و نمایش قدرت آمریکا را در دنیا شکست.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه آشوبگران در اتفاقات اخیر کشور یا عوامل بیگانه هستند یا فریب خوردگانی اند که دانسته یا ندانسته سرباز دشمن شدند، اظهار داشت: عوامل آمریکایی در غالب آشوب و ایجاد ناامنی در کشور قصد داشتند از مردم ایران انتقام بگیرند.

ملت ایران هرگز به عناصر ابله و مزدور آمریکایی باج نمی دهند

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) با اشاره به اینکه مردم ایران فرهیخته، فهیم، صاحب رای و صاحب نظر هستند، عنوان کرد: مردم بزرگوار ایران این بار نیز با درک و بصیرت خود جواب آشوبگران را دادند و دست دشمن را از دخالت در امور داخلی خود کوتاه کردند.

وی افزود: مردم اجازه نمی‌دهند این مملکت به دست مشتی انسان‌های ابله، نادان و مزدوران و مواجب بگیران آمریکایی و صهیونیستی بیفتند و اجازه نمی‌دهند امنیت و آزادی‌شان تحت تاثیر انسان‌های خودفروخته قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی گفت: بنده به سهم خودم از مردم شریف و بزرگوار ایران تقدیر و تشکر می‌کنم که با بصیرت خود مشکت محکمی بر دهان اغتشاش گران کوبیدند و با صبوری و شکیبایی صف خود را از صف آشوبگران جدا کرده  به بهترین شکل جواب آنها را دادند.

تولیت موسسه آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) با اشاره به اینکه دشمن از هر صحنه‌ای که در ایران ایجاد می‌شود به نفع خود بهره‌برداری می‌کند، خاطرنشان کرد: توصیه حقیر این است که در چنین وقایعی مردم از ایستادن و نگاه کردن به صحنه‌های آشوبگری نیز پرهیز کنند، چرا که هم امنیت خودشان به خطر می افتد هم دشمن از حضور جمعیت به نفع خود استفاده کرده و مردم را به عنوان مخالفان نظام معرفی می‌کند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات