۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۲۸۶۵۹
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خبر داد؛

آغاز ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

آغاز ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از آغاز ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، میثم نمکی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی آزمون قرآن و عترت شهرستان کاشان، گفت: ثبت نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از ۲۵ آبان آغاز شده و علاقه مندان تا ۱۵ آذرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سایت ثبت نام کنند.

وی افزود: آزمون سراسری قرآن و عترت به منظور شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی به ویژه نوجوانان و جوانان و عموم مردم جامعه برای فراگیری معارف قرآن و عترت است.

نمکی ادامه داد: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در سال جاری در چهار گروه امتحانی و ۱۶ رشته شامل ۲ رشته در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ۲رشته در گروه معارف اهل بیت (ع)، ۱۰ رشته در گروه حفظ قرآن کریم و ۲ رشته در گروه آموزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در ادامه با تأکید بر نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی گفت: تحقق این امر مستلزم برگزاری جلسات متعدد و مکرر قرآنی در حوزه‌های مختلف اعم از روخوانی، تفسیر، حفظ و مسابقات قرآنی است.

به گفته وی قرآن را باید تلاوت کرد، فهمید و آموزش داد و شرایطی فراهم کرد تا همه اقشار جامعه در همه سنین دارای یک برنامه منظم قرآنی در زندگی خود باشند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ آذرماه سال جاری به نشانی http://www.quranedu.ir/ مراجعه کنند./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات