۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۷۲۴
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

نیروهای مسلح روحیات مالک اشتر را در رفتار و منش خود پیاده سازی کنند

نیروهای مسلح روحیات مالک اشتر را در رفتار و منش خود پیاده سازی کنند
رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت:فرماندهان نیروهای مسلح باید بیش از دیگران خصوصیات و روحیات متعالی «مالک اشتر» را در گفتار، رفتار و منش خود مورد توجه قرار دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان  اظهارداشت: یکی از افتخارات بزرگ ما این است که در سازمانی مشغول به خدمت هستیم که مستقیماً توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای فرماندهی و راهبری می شود.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به وظایف خطیر نیروهای عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، تأکید کرد: نیروهای مسلح دارای بهترین نیروهای انسانی از لحاظ عملی، فکری، بصیرتی و عزم و اراده هستند که همواره با آگاه سازی و روشنگری نقش موثری در مصون سازی مردم در مقابل دشمنی‌ها داشته اند.

وی با اشاره به نام‌گذاری جشنواره به‌نام «مالک اشتر» از سوی فرماندهی معظم کل قوا، خاطرنشان کرد: مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح باید بیش از دیگران خصوصیات و روحیات متعالی «مالک اشتر» را در گفتار، رفتار و منش خود مورد توجه قرار دهند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با برشمردن اهداف این جشنواره افزود: از تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری  از برگزاری این جشنواره در نیروهای مسلح، اطلاع، آگاهی و اشراف لحظه به لحظه اقدامات و برنامه های مجموعه نیروهای مسلح در تمامی حوزه ها می باشد.

وی با اشاره به هدفمندکردن مدیریت، تمرکز بر اولویت‌ها و ایجاد انگیزه در اجرای برنامه های فرهنگی، اظهارداشت: ایجاد رقابت سالم و مثبت، تشویق و ترغیب تلاشگران در عرصه های مختلف و انتقال تجارب به سایر مجموعه ها از دیگر اهداف اشراف فرماندهی است.

حجت الاسلام آقاجانپور انجام برنامه های فرهنگی در نیروهای مسلح را بسیار حساس و پیچیده دانست و تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع مسئولیت خطیری را در ارتقای معنویت، بصیرت و نیز پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر عهده داشته و بحمدا... تا به امروز در تحقق این مهم در تعامل با مجموعه فرماندهی، توانسته است دستاوردها و نتایج مطلوبی را رقم بزند و در همین راستا به عنوان سازمان برتر جشنواره مالک اشتر ستادکل برگزیده شده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تأکید بر لزوم تعهد، تلاش مستمر و جهادی در مقوله های فرهنگی، خاطرنشان کرد: موفقیت در تأثیرگذاری و عمق بخشیدن به حرکت پیشرونده‌ی فرهنگی در نیروهای مسلح، از مهمترین دغدغه های ما در حل آسیب ها و موانع این حوزه در سطح وزارت دفاع می باشد که لازمه‌ پیشگامی در موفقیت‌ها، استمرار حرکت رو به جلو و بدون توقف است.

در بخش دیگری از این مراسم، دکتر محمودزاده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات ساتا در حوزه های بازنشستگی، درمان، بیمه، خدمات رفاهی و معیشتی جامعه هدف، از برنامه ها و اقدامات مختلف و گستردۀ اداره عقیدتی سیاسی و تعامل مناسب با دیگر اجزای سازمان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم که با حضور تمامی اعزه روحانی، مدیران و کارکنان اداره عقیدتی سیاسی ساتا در سراسر کشور برگزار گردید، حجت الاسلام مؤمنی رئیس اداره عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن تشکر از حضور مدعوین مراسم گفت: گزارش اشراف موجب استحکام اجرای مأموریت و دقت در تصمیم‌گیری می‌شود؛ لذا این گزارش‌ها باید بتواند بستر‌های لازم را برای اجرای مأموریت ایجاد کند.

رییس  اداره عقیدتی سیاسی ساتا ضمن بیان اهداف جشنواره مالک اشتر و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: «این نام باید سبب شود تا ما نیز به تأسی از ایشان از صفاتی، چون بصیرت، عزم راسخ در اجرای مأموریت، قدرت فرماندهی، تقوا، تواضع، شجاعت و آمادگی مجاهدت برخوردار شویم.» افزود: ان شاءالله ما نیز در مسئولیت خطیری که بر عهده داریم، بتوانیم رضایت ایشان که قطعاً رضایت حضرت ولی عصر(عج) می باشد را فراهم کنیم./998/

 

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات