۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۲۹۳۶۸
نظامی صهیونیست:

در جنگ با ایران و حزب‌الله روزانه بیش از هزار راکت به اسرائیل شلیک می‌شود

در جنگ با ایران و حزب‌الله روزانه بیش از هزار راکت به اسرائیل شلیک می‌شود
یک افسر سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد درصورت نبرد با ایران و حزب‌الله، سرزمین‌های اشغالی با روزانه بیش از هزار راکت هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، یک افسر ارشد پیشین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با یک نشریه چاپ سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد که در صورت نبرد با ایران و حزب‌الله، سرزمین‌های اشغالی روزانه با بیش از هزار راکت هدف حمله قرار خواهند گرفت.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» این مقام ارشد پیشین ارتش رژیم اشغالگر قدس که به نام او اشاره‌ای نشده، در این زمینه اذعان کرد که این امر تهدیدی جدی علیه اسرائیل بوده و صحنه‌هایی را ایجاد خواهد کرد که تا پیش از این دیده نشده‌اند.

 به گفته این مقام ارشد صهیونیست، اگر صهیونیست‌ها در پناهگاه مخفی شوند،  این زیرساخت‌ها هستند که با انبوهی از راکت‌ها و موشک‌ها درهم کوبیده می‌شوند.

این مقام سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در ادامه افزود که باید این مسئله درک شود که ایران و حزب الله قادرند به مناطق بسیاری از اسرائیل حمله کرده و آسیب بزنند

مقام ارشد نظامی سابق اسرائیلی در بخش دیگر این گفت‌وگو به تلاش برای محافظت از تاسیسات راهبردی در صورت مواجهه با موج حملات موشکی ایران و حزب الله و ساخت مجدد زیرساخت‌ها در آینده اشاره کرد.

به نوشته جروزالم پسـت، با وجود تحریم‌های سنگین، ایران بزرگترین یگان موشکی در خاورمیانه را  با زرادخانه قابل توجهی از موشک‌های برد کوتاه، متوسط و برد بلند بالستیک در اختیار دارد.

این مقام صهیونیست عدم شکل گیری کابینه فراگیر را فرصتی برای دشمنان اسرائیل برای بهره برداری از این مسئله خواند.

به گفته این مقام اسبق نیروی هوایی اسرائیل، امکان حمله ایران بسیار کم است، مگر این‌که ایرانی‌ها خود اشتباه بزرگی مرتکب شوند البته  ایرانی‌ها باهوش هستند و تمام جوانب اقدام را رعایت می‌کنند.

این مقام صهیونیستی در خاتمه افزود که اعراب خلیج فارس نیز تمایلی به درگیری با ایران ندارند.

چندی قبل نیز مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی پیشنهاد تشکیل سامانه دفاع هوایی گسترد‌ه برای مقابله موشک‌های کروز ایران را دادند.

منبع: فارس
ارسال نظرات