۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۲۹۴۹۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسؤولان تبعیت از ولایت و رهبری را در عمل ثابت کنند

مسؤولان تبعیت از ولایت و رهبری را در عمل ثابت کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رهنمود‌های ارزشمند رهبری همواره راهگشا بوده است،گفت: مسؤولان وظیفه و تکلیف دارند تبعیت از ولایت و رهبری را در عمل ثابت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید دفتر امام جمعه بابلسر با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع)، زهد، ساده زیستی، عبادت، بندگی و گره گشایی را از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز آن امام همام عنوان کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان به دنبال فاصله انداختن میان مردم و مسؤولان هستند، افزود: دشمنان این مرزو بوم از هرگونه اقدامی جهت ضربه زدن به این نظام اسلامی دریغ نخواهند کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، تفرقه و اختلاف در جامعه را هدف و خواسته اصلی دشمنان انقلاب دانست و بیان داشت: با وحدت و همبستگی می‌توانیم از همه مشکلات و بحران‌ها به راحتی عبور کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، ولایت مداری و تبعیت از ولایت و امامین انقلاب اسلامی، اتحاد و همدلی و بصیرت را رمز موفقیت ایران اسلامی و خنثی سازی توطئه دشمنان دانست.
 
امام جمعه ساری با تأکید بر حرکت منسجم مردم و مسؤولان حول محور ولایت، تصریح کرد: هر گاه مسؤولان تنها در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کردند گام برداشتند، کشور به سمت رشد و تعالی حرکت کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمن با تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان به دنبال نفوذ و سلطه در کشورمان است، بیان داشت: انسجام و وحدت ملی در کشور بهترین راه شکست توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را برای براندازی و تضعیف انقلاب اسلامی به کار گرفته است، افزود: اما همواره هوشیاری و بصیرت مردم سد محکمی در برابر فتنه‌های دشمن بوده است.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران ثابت کردند پشتیبان ولایت و رهبری هستند، ادامه داد: حضور بی نظیر مردم در محکومیت حوادث اخیر کشور که موجب خنثی شدن فتنه دشمنان شد، گوشه‌ای از ولایت مداری و بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری همواره راهگشا بوده است، بیان داشت: مسؤولان نیز وظیفه دارند تبعیت از ولایت و رهبری را در عمل ثابت کنند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات