۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۲۹۵۷۶
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

مردم داری و تواضع ویژگی روحانی موفق است

مردم داری و تواضع ویژگی روحانی موفق است
رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه یک روحانی موفق باید بین مردم باشد، گفت: مردم داری و متواضع بودن ویژگی روحانی موفق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد با ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب به مردم لرستان گفت: لرستان خطه ای است که مردمانی شجاع و دلاور دارد که در دوران دفاع مقدس پرونده درخشانی از خودشان به جای گذاشتند.

حجت الاسلام شاهرخی فرزند لرستان است

وی در ادامه با بیان اینکه امام جمعه جدید خرم آباد فرزند لرستان است و به امامت و نمایندگی ولی فقیه در استان منصوب شده است، افزود: ایشان چهره ای شناخته شده، خانواده ای محترم و شناخته شده برای همه مردم، آبرومند و ریشه دار و اصیل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی یادآور شد: حجت الاسلام شاهرخی در مسؤولیت های بزرگ دیگر به نحو احسن انجام وظیفه کرده اند.

وی اظهار داشت: امام جمعه جدید خرم آباد ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه ها را دارد، شرکت در دفاع مقدس یک امتیاز بزرگ محسوب می شود، این امام جمعه برنامه ای که دارند روشن است و در آینده منشأ برکت برای استان خواهد بود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری مردم ‌داری و متواضع بودن را از دیگر ویژگی های امام جمعه خرم آباد خواند و گفت: این ها شرایط یک روحانی موفق است.

وی با تأکید بر اینکه روحانی موفق باید در بین توده مردم و سنگ صبور مردم باشد، یادآور شد: باید درد مردم را شنید و گرفتاری ها را از نزدیک لمس و برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات