۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۲۹۵۷۷
گلمرادی در گفت‌وگو با رسا:

مردم با حضور در انتخابات به افراد ناکارآمد "نه" می گویند

مردم با حضور در انتخابات به افراد ناکارآمد
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در اسفندماه سال جاری به این دلیل در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند که یک «نه» محکم به افراد ناکارآمد بگویند.

علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص ساختار احتمالی مجلس یازدهم، اظهار داشت: مردم ایران در دوره‌های مختلف ثابت کرده‌اند که از آگاهی و بینش بسیار بالایی برخوردار هستند و قطعا در انتخابات اسفندماه سال جاری با یک حضور پرشور، سرنوشت خود و کلای ملت را رقم می‌زنند.

وی تاکید کرد: بنده به صراحت می‌گویم که مجلس دهم و دولت از نظر عملکرد خروجی مناسبی نداشتند و همین موضوع هم باعث نارضایتی در میان مردم شده است، اما این نارضایتی هرگز باعث این نمی‌شود که مردم با صندوق‌های رای قهر کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در اسفندماه سال جاری به این دلیل در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند که یک «نه» محکم به افراد ناکارآمد بگویند.

گلمرادی با بیان این نظر که دو جریان اصلاحات و اصولگرا نتوانسته‌اند در تاریخ ادوار مجلس عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان بدهند، بیان داشت: در انتخابات پیش رو مردم به بخشی از نمایندگان اعتماد می‌کنند که نگرش مستقل دارند.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در پایان اظهار داشت: حضور افراد مستقل در پارلمان این مزیت را دارد که افراد بدون اینکه نگاه سیاسی صرف داشته باشند، تنها بر برطرف کردن مشکلات مردم تمرکز کنند. اگر این مجلس در اسفندماه شکل بگیرد، مردم می‌بینند که نمایندگان از نظر کارایی موفق‌‎تر خواهند بود. /۸۵۶/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
مردم خوب ما از یکسو دوست دارند با شرکت پر شور وزیاد خودشان در انتخابات به عالمیان نشان دهند که نظامشان را دوست دارند و مشت محکم بر دهان یاوه گویان زده وبگویند که گورتان را گم کنید و از سوی دیگر میدانند که فقط با شنیدن سخنان افراد نمیشود بر ایمان و سلامت و درست کار بودن مدعیان اطمینان کرد . پس قبل از انتخابات لازم است که ترتیبی صورت داده شود تا نامزد های انتخاباتی را راحت بتوان شناخت که البته بعد از انتخابات نیز باید همیشه مراقب آنان باشند چون بشر است امکان داردوقتی که فضا را برای خلاف بلا مانع ببیند خدای نا کرده بلغزد این تازه در حالی است که ابتدا
0
0