۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۲۹۵۸۳
کارشناس فضای مجازی:

بی بی سی به دنبال القای ناامیدی در جامعه است

بی بی سی به دنبال القای ناامیدی در جامعه است
کارشناس فضای مجازی گفت: حرفی که بی بی سی می‌زند طبق آمار خود گوگل بی پایه و اساس بوده و با هدف سیاه‌نمایی و زنده نگه داشتن آتش فتنه اخیر و جو دادن به آشوب‌هاست.

حجت الاسلام محمد کهوند کارشناس فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف رسانه‌های معاند برای سیاه‌‎نمایی در کشور گفت: هدف بی بی سی از اقدامات این مدت‌شان کاملا روشن است، آنها می‌خواهند جو ناامیدی را در کشور القا کنند و نشان دهند که مردم علاقه‌ای به ماندن در کشور ندارند؛ در واقع سیاه نمایی هدف اصلی بی بی سی از این کار است.

وی افزود: در ۳۰ روز گذشته عبارت‌هایی که در گوگل جستجو‌های برتر را در اختیار داشته‌اند به ترتیب دانلود، اهنگ، فیلم، آهنگ، عکس، ایران، دانلود فیلم، دیوار، گل، آهنگ جدید، اینستاگرام، اهنگ جدید، طلا، گوگل، ترنسلیت، ورزش، ورزش 3، بنزین و تلگرام بوده است.

کارشناس فضای مجازی به جهش بعضی عبارت‌ها پرداخت و عنوان کرد: آن عبارت‌هایی هم که جستجویش در این ایام یک‌باره و به صورت جهشی خیلی بالا رفته است به ترتیب «گرانی بنزین، مجید اوجی، سایت حمایت معیشتی، قیمت بنزین، مولینگ، بازی ایران و عراق، بنزین، قیمت بنزین امروز، شاخص آلودگی هوا، hamgam.medu.ir، مسکن ملی، طرح مسکن ملی، عراق مقابل ایران، یارانه آبان ۹۸، سایت همگام، تعطیلی مدارس، زلزله نگاری، همگام، زلزله، همگام مدارس، سامانه همگام، ایران کنسرت(فارسی) و irankonsert(انگلیسی) بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: بنابراین حرفی که بی بی سی می‌زند کاملا بی پایه و اساس بوده و با هدف سیاه نمایی و متشنج نگه داشتن و زنده نگه داشتن آتش فتنه اخیر و جو دادن به آشوب‌هاست./918/ت302/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
بی بی سی بازوی رسانه ای روباه پیر و خبیث انگلیس است و جز خیانت به ملت های جهان انتظاری از آن نمی رود
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
بسیاری از مشکلات اعتقادی و اجتماعی جوانان کشور ناشی از خباثت های این شبکه مزدور و ملعون بی بی سی است
4
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
بی بی سی که سهل است اگر خاله سی هم به آن اضافه شود خودشان را خسته میکنند و خود را رسوا تر میکنند . کدام عاقل درسی غیر از این از بی بی سی میگیرد که شیطنت های دشمنان اسلا م را بهتر و بیشتر بشناسد؟ در همین بی بی سی فاسد یک روز از قول نادانی گفته شد که اما نمیدانند که ملت ایران مسلمانند و میدانند که شیطان را هم خدا آفریده است و او دشمن خدا و بندگان خدا است . خود بی بی سی و بی بیسیان و شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس خبیث را هم خدا آفریده است . یزید و شمر را هم خدا آفریده بود بود اما هر مسلمانی میگوید لعنت خدا بر شیطان و یزید و یزیدیان و دشمنان اسلام که یک عده شان هم بی بی سیانند . . ما کسانی را دوست داریم که خدا دوستشان دارد .نه بی بی سی و پیروانش را . الم اقل لکم ان لا تعبد وا الشیطان انه لکم عدو مبین ؟ هنوز خیلی مانده است که بی بی سی و بی بی سیان به هوش و ذکاوت مؤمنین پی ببرند .بگذار تا بمیرد در عین خود پرستی . والسلام .
0
0