۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۲۹۶۳۷
فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

دانشجویان کردستانی با مطالبه‌گری حق‌مدارانه برای رفع مشکلات گام بردارند

دانشجویان کردستانی با مطالبه‌گری حق‌مدارانه برای رفع مشکلات گام بردارند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: دانشجویان با گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری حق‌مدارانه در راستای تحق آرمان‌های انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در سال 1332 و 8 سال دفاع مقدس و تبریک 16 آذر روز دانشجو به همه دانشجویان فهیم، جامعه دانشگاهی و فرهیختگان؛ به فرموده حضرت امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: مبدا همه تحولات و مقدمات یک کشور دانشگاه بوده و دانشگاه است که یک کشور را اصلاح یا تباه می‌کند.

وی افزود: 16 آذر روز دانشجو و روز مقاومت تاریخی و نماد روحیه عدالت‌طلبی، آزادی‌خواهی، ایثار، از خود‌گذشتگی و شهامت بوده و استکبارستیزی فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امسال در حالی 16 آذر را گرامی داشته که انقلاب اسلامی به‌عنوان فرا گفتمان در میان گفتمان‌های رایج دنیا سیر تحولی خود را با حفظ خطوط و اصول انقلاب اسلامی طی کرده و با ایستادگی در مقابل سیاست‌های استکباری غرب و شرق روز به روز با اتکاء به خداوند متعال و بهره‌گیری از جوانان برومند این مرزو بوم به اقتدار و موفقیت‌های خود افزوده است.

سردار حسینی تصریح کرد: بدون شک در عصر حاضر, از دانشجویان عزیز انتظار می‌رود در جهت تحقق گام دوم انقلاب برداشته تا با روحیه جهادی و ورود به عرصه‌های مختلف کشور, در راستای حل مسائل مردم و کشور و با گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری حق‌مدارانه و جهاد علمی و عملی گامی رو به جلو در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم بردارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات