۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۶۲۹۷۱۹
حجت الاسلام پژمانفر:

طرح های شفافیت سازی در مجلس امروز رأی نمی آورد

طرح های شفافیت سازی در مجلس امروز رأی نمی آورد
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفاف سازی درآمد حاصل از سهمیه بندی بنزین به مجلس ارائه شد اما این شفافیت سازی ها در مجلس رأی نمی آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در دانشگاه علمی کاربردی مشهد با تأکید به انتخاب اصلح، گفت: مردم به این امر توجه داشته باشند تا در فضاسازی های نامناسب انتخاب اشتباه نداشته باشند.

وی به شاخصه های انتخاب نماینده انقلابی اشاره و اظهار کرد: مردم سعی کنند کسی را انتخاب کنند که خود را وکیل مردم بداند و پاسخگو باشد همچنین بتواند مطالبات مردم را پیگیری کند.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که دوره بازی های اصول گرایی و اصلاح طلبی گذشته است، ابراز کرد: مردم فارغ از بحث جریان ها باید کسی را انتخاب کنند که شاخصه های فرد انقلابی را داشته باشد و مسائل مردم را پیگیری کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد نقش مجلس شورای اسلامی در پیشرفت و شفاف سازی اقتصادی، گفت: در بحث اقتصادی مجلس خیلی نقش دارد از جمله در مورد درآمد حاصل از سهمیه بندی بنزین مجلس باید ورود کرده و نسبت به شفاف سازی این درآمد از دولت توضیح بخواهد.

وی افزود: من پیشنهاد دادم که حسابی در خزانه داری کل برای واریز درآمد حاصل از بنزین اختصاص داده شود و تا ریال آخر آن را به مردم بدهند اما این طرح در مجلس به صورت دو فوریتی انجام نشد، باید شفاف می شد که دولت از این محل چه قدر درآمد داشته و در کجا هزینه می شود اما این شفافیت سازی ها در مجلس رأی نمی آورد.

حجت الاسلام پژمانفر ابراز کرد: دولت اعلام کرده است که به 60 درصد مردم یارانه بنزین پرداخت شده است اما سندی در این زمینه وجود ندارد، امروز کارگران و کسانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند، اعلام می کنند که یارانه بنزین دریافت نکرده اند و این ما را نگران می کند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات