۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۲۹۷۶۶
آیت الله علم الهدی:

نماینده مجلس باید ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشد

نماینده مجلس باید ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: افرادی باید وارد مجلس شوند که ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشد.
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در دیدار طلاب شرکت کننده در همایش طلیعه حضور مدارس علمیه خواهران مازندران در مهدیه مشهد، یکی از مشکلات حوزه علمیه خواهران را کپی برداری برنامه ها از حوزه علمیه برادران دانست و گفت: این در حالی است که از نظر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی وضعیت خواهران متفاوت است.
 
وی، یکسان بودن نظام آموزشی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران جهت ارتقاء ظرفیت علمی خواهران طلبه را اقدامی پسندیده‌ دانست و افزود: بانوان باید تلاش کنند تا بستر اجتماعی انجام وظیفه خود را با آقایان اشتباه نگیرند.
 
امام جمعه مشهد تصریح کرد: با توجه به این که برای بانوان بستر و زمینه نفوذ در خانواده‌ها مهیا است؛ به همین دلیل خواهران طلبه می‌توانند با ایجاد سلسله ارتباطات عاطفی، ارزش‌های راستین انقلابی و اسلامی را در خانواده‌ها نهادینه کنند.
 
وی اعلام کرد: مادران و بانوان، قلب خانه هستند؛ به همین خاطر اگر انگیزه‌های انقلابی از داخل خانواده شروع شود، همه اعضای خانواده دارای انگیزه می‌شوند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که طلاب خواهر باید حداقل ده خانواده را تحت نفوذ خود قرار دهند، ادامه داد: این متخصصان امور دینی باید خانواده ها را با مسائل انقلاب و ارزش‌های اسلامی آشنا و انگیزه دار کنند تا از این طریق انقلاب در سطح جامعه توسعه بیشتری پیدا کند.
 
آیت الله علم الهدی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: طلاب به عنوان عناصر فعال در جامعه باید در دل خانواده‌ها رفته و سعی کنند مردم را با ملاک‌های یک نماینده انقلابی و ولایی آشنا کنند تا افرادی وارد مجلس شوند که ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات