۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۲۹۷۹۵
حجت‌الاسلام رعایتی:

مشکلات کشور با تکیه بر توان جوانان برطرف می‌شود

مشکلات کشور با تکیه بر توان جوانان برطرف می‌شود
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: جوانان به ویژه دانشجویان باید در خط مقدم حضور داشته باشند زیرا مشکلات جامعه فقط با تکیه بر توان همین جوانان برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در همایش بصیرتی به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر، نماد روحیه عدالت‌طلبی، آزادی‌خواهی و استکبارستیزی فرزندان این سرزمین است.

وی گفت: دانشجویان باید در مسیر تحقق گام دوم انقلاب قدم بردارند و با روحیه جهادی و مطالبه‌گری مشکلات مردم را رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه نیازمند گفتمان‌سازی برای مطالبه‌گری هستیم، افزود: جوانان به ویژه دانشجویان باید در خط مقدم حضور داشته باشند زیرا مشکلات جامعه فقط با تکیه بر توان همین جوانان حل خواهدشد.

وی با اشاره به فتنه اخیری که برخی‌ها در کشور به راه انداختند، گفت: استکبار با کمک برخی عوامل منافق داخلی و اشرار قصد داشتند تا در ایام نزدیک به انتخابات با ایجاد دو قطبی کشور را به آشوب بکشانند اما به محض اعلام سهمیه‌بندی بنزین و افزایش نرخ آن، فرصت را مناسب دیده و کشور را دچار نا امنی و خسارات زیادی را به اموال عمومی وارد کردند.

حجت‌الاسلام رعایتی افزود: مقام معظم رهبری در فتنه اخیر، مانند امام راحل از تصمیم سران قوا حمایت کرده و بار دیگر خود را فدای امنیت و اقتدار کشور و نظام اسلامی کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات