۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۲۹۸۱۲
معاون آموزش مؤسسه قرآنی تمهید:

ثبت نام دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی آغاز شد

ثبت نام دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی آغاز شد
حجت‌الاسلام قمرزاده با بیان اینکه موسسه تمهید ثبت نام دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی خود را آغاز کرده است گفت:این دوره به مدت یک ترم از بهمن ماه امسال شروع خواهد شد.

حجت‌الاسلام محسن قمرزاده معاون آموزش مؤسسه قرآنی تمهید در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه موسسه تمهید دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی خود را آغاز کرده است گفت: ثبت نام برای حضور در دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی از روز ۲۵ آبان ماه آغاز و تا ۱0 دی ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام قمرزاده بیان کرد: با توجه به درخواست بسیاری از علاقه مندان به این دوره، شرط اتمام سطح سه یا کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط با تفسیر و علوم قرآن برداشته شد و عزیزانی که در ترم آخر کارشناسی ارشد یا سطح 3 هستند یا مشغول پایان نامه نویسی می باشند، نیز می توانند ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: از دیگر شرایط دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی می توان به سکونت دائمی در قم، حداکثر سن ۴۰ سال، و تعهد به حضور فعال و انجام پژوهش، برای حضور افراد در این دوره اشاره کرد.

معاون آموزش مؤسسه تمهید اظهار کرد: ساختارشناسی تفسیر سوره‌ای، مبانی، قواعد، اصول و فوائد تفسیر ترتیبی تنزیلی همچنین مبانی، قواعد، اصول و فوائد تفسیر موضوعی تنزیلی از جمله مباحثی است که در این دوره به صورت کارگاهی آموزش داده می‌شود تا محققینی بایسته جهت تولید فرآورده های تفسیر ترتیبی و تفسیر موضوعی در این زمینه پرورش یابند.

حجت الاسلام قمرزاده خاطر نشان کرد: دوره تربیت پژوهشگر تفسیر تنزیلی به مدت یک ترم از بهمن ماه امسال شروع خواهد شد و ارائه گواهینامه معتبر پایان دوره، مجوز حضور در درس خارج تفسیر تنزیلی و حمایت از تولیدات علمی از جمله مزایای حضور در این دوره است.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با حضور در مؤسسه قرآنی تمهید به نشانی قم، انتهای زنبیل آباد، خیابان حضرت ابوالفضل(ع)، کوچه ۲، کوچه دانش ۶ پلاک ۲۹ مراجعه کنند و یا به مدارک را از طریق ایتا به شماره 09199700163 ارسال کنند تا با ایشان جهت مصاحبه هماهنگ شود./1325/ج

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات