۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۳۰۰۳۲
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام:

نقطه‌ اصلی اقتدار ملّت ایران ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا است

نقطه‌ اصلی اقتدار ملّت ایران ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ایلام در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه سیروان‌، گفت: نقطه‌ی اصلی اقتدار ایران ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه سیروان‌ با حضور سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادهای نظامی و دولتی و بسیجیان شهرستان سیروان برگزار شد.

در این مراسم سردار جمال شاکرمی، ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ احمد اورنگ، فرمانده اسبق ناحیه سیروان گفت: در حال حاضر دشمن با تمام ظرفیت‌های موجودی که دارد وارد عرصه نبرد با نظام جمهوری اسلامی‌شده که مرکزیتش ولایت‌فقیه و نایب امام زمان (عج) است.

سردار شاکرمی با اشاره به توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس ما حتی اولین امکانات از قبیل سیم‌خاردار و آمبولانس جهت امدادرسانی و دفاع از خود را نداشتیم اما در مقابل هم‌زمان 36 کشور جهان که در این جنگ با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا به جنگ با ایران پرداختند.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان ما با ایجاد گروه‌هایی نظیر داعش و النصره و ایجاد پایگاه‌هایی در افغانستان، عراق و عربستان تروریست‌هایی همچون ریگی را پرورش داده‌اند که با هوشیاری‌مان چیدمان و سازمان‌های آنان را برهم زدیم و این به دلیل وجود ولایت‌فقیه است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به حوادث اخیر اینکه دشمنان ما دررسیدن به اهدافشان ناکام مانده‌اند بیان کرد: یک‌بار دیگر که هجمه‌ای پیچیده و برنامه‌ریزی‌شده آن‌ها را به نصرت الهی برهم زدیم و اقدامات آنان را پاسخ دادیم، چراکه دشمن درصدد بود تا در انتخابات ما، ناامنی را ایجاد کند اما ما زودتر هوشیار شدیم.

وی با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب درزمینهٔ موضوع سهمیه‌بندی بنزین افزود: رهبر معظم انقلاب بیان داشتند که بنده کارشناس نیستم و در این زمینه تخصص ندارم لیکن از سران قوا که تصمیم گرفته‌اند حمایت می‌کنم.

شاکرمی در ادامه بیان داشت: دشمنان بدانند که کشور ما تحریم پذیر نیست، چراکه یک اتحاد و همبستگی مثال‌زدنی در بین مردم ایران اسلامی حاکم است که همین اتحاد با رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب توانسته است از آوردگاه‌های زیادی عبور کنند و دشمن را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

وی راه مقابله با دشمن را خدمت به مردم دانست و بیان داشت: راه مقابله با دشمنان مردم‌داری و خدمت به مردم است و باید در سیل و زلزله و مشکلات مختلف در کنار مردم باشیم.

شاکرمی با قدردانی از مسئولان شهرستان سیروان آنان را یاور مردم دانست و گفت: سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی و امام‌جمعه و فرماندار محترم در جریان سیل اخیر در کنار مردم هستند.

وی افزود: نصرت الهی، هوشمندی رهبر انقلاب و حضور مردم درصحنه رمز موفقیت ما است، ما باید این بیانات رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و راه را به آنان نشان دهیم که ما در این موضوع اخیر این کار را کردیم.

شاکرمی با اشاره به ویژگی‌های یک فرمانده خوب پرداخت و گفت: فرمانده باید کسی باشد که مردم‌داری و خدمت به مردم را بلد باشد و در بین مردم باشد.

وی بیان داشت: شهید یادگار امیدی فرمانده ای بود که ما منش و ویژگی‌ها و اخلاقیات او را برای خودمان سرلوحه قرار داده و در خدمت به مردم به کار ببریم.

در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار احمد اورنگ؛ تقدیر و طی حکمی فرمانده جدید سپاه ناحیه سیروان جناب سرهنگ حجت ولی زاده را معرفی کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات